Gå til innhold

Dere som kjøper biler i sverige. OBS

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

her har dere noe å ha i bakhodet,

de 1000 lappene dere sparer er ikke nødvendigvis like godt sparte etter 2 år

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=544215

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har dere noe å ha i bakhodet,

de 1000 lappene dere sparer er ikke nødvendigvis like godt sparte etter 2 år

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=544215

Uff uff. Håper jeg slipper slike kostnader på det tredje året da jeg ikke har garantien lenger. :-(

Men på en annen side så kan jeg bytte ett slikt filteret nesten to ganger for den prisen jeg sparte på å kjøpe i Sverige.

Og kan antagelig bytte filteret tre ganger når jeg også utfører reparasjonene i Sverige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sparte du virkleig nesten 50000`? hva er spec på bilen din?

Det ble omtrent 50000 mindre enn prisen på samme bil med samme utstyr etter "bygg din bil" i Norge.

Jeg har altså en Octavia elegance 4wd 1,9 stasjonsvogn. Med endel ekstra nødvendig stasj, som alarm, multifunksjonsratt, avtagbart hengerfeste, maxi dot, sunset, Audience, skinn på ratt/gir/håndbrekk, 16", delingsnett, ryggesensor, regnsensor og sikkert noe jeg har glemt nå. Pris på "bygg din bil" var den gang 356.000,-, og jeg betalte 302.000,- innen bilen var ferdig med skilt på i Norge.

Så ville jeg vel sikkert ha fått ett avslag av selger hos Norsk forhandler, som ville ha redusert differansen betraktelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider