Gå til innhold

Joakims Audi A4 B5 2.8 V6

Ranger emnet


SqEeCkY

Anbefalte innlegg

Ey, se der ja. Ser ut som du har samma spilleren som meg. :)

Kan stemme det;)

 

blir bra detta joakim :D

Takktakk:D:D

 

hehe :op: for det så jeg ikke :rolleyes:

 

har ikke sett at du har skrivi at den var senka, derfor gikk jeg ut ifra at det var org.dempere eller sportsunderstell, og det er ikkee lavt nok :iconsm :D

Lav skal den bli;)

 

Krem krem :)

 

Håper gewinde kommer snart da.

Er ikke "gewinde" jenger på norsk, Alex?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gewinde betyr "tråd" i følge Google translate.

 

Men mente senk da, ettersom gewindefahrwerke = justerbart senkesett.

 

Du kan jo prøve å oversette "titty" fra engelsk til spansk å se hva du får;) Men er nok jenger ja. som i justerbart:P

Endret av SqEeCkY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Da får vi oppdatere litt igjen da!

Har endelig fått lurt til meg plass i garasje, så nå skal vi se om vi ikke får litt fart på sakene her!:P

 

Ikke blitt gjort så veldig mye siden sist. Dels på grunn av jobb og dels på grunn av at jeg hater å stå ute å skru.

 

Det eneste jeg har fått gjort er at jeg har fått bytta støtdempera forran. Tenkte jeg skulle klaske på nye bak i dag:)

Har også et problem med festet til calippera bak. Den idioten som fant ut at det var lurt å bruke umbracoskruer der skulle jeg GJERNE likt å møte. Dro jo dritten rundt bare jeg så stygt på de:P. Så får finne på noe lurt der! Noen som har no tips kansje?

 

Kaster ut noen bilder av demperbytte forran i samme slengen jeg:)

Enjoy!

 

P151109_1720-1.jpg

P151109_172002.jpg

P151109_1611.jpg

P191109_0002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

På tide med en liiiiten update igjen!

 

I går fikk jeg endelig bilen på hjul igjen!

 

27813_10150193350205327_886140326_12533565_5229326_n.jpg

 

Den må nok litt mer ned i front, samt at den er litt skeiv bak. Men dette er jo easy fix.

 

Jeg må også lufte bremsene på nytt da de trenger 3-4 pump før de tar:P Men men! Prøve og feile! Det man lærer av!

 

Jeg har også litt problemer med servoen. Den tar ikke før på 2000rpm. Er det pumpa som har ryki, eller kan det være noe så enkelt som å bytte servoolja? Skal nok bytte den uansett da den var ganske svart og fin:P

 

Mvh

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble nice :)

 

var et helvete å bytte bremser bak på min b5 også, spant bare rundt der også ;) vi måtte bruke varme og ei spesiell tang for å få boltene ut

 

Fikk faktisk løsna mine med en umbraco til slutt! Måtte bare ut å kjøpe en ny som absolutt ikke var slitt!:P da fikk jeg lirka den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår