Gå til innhold

adivass' 97 Vectra

Ranger emnet

aerdftyhui

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lakka grillen, og tror dere den passet? Selvfølgelig ikke... men men :P

EU-KONTROLL

Da har bilen vert en tur på PKK, og alt var bra bortsett fra at begge fjærene fremme har knukket. Han skrytte over motoren, som ikke hadde antydning til lekasjer eller noe slikt! Og folk sier at 1.6 motorene er svake? Min har gått 258k eller noe slikt, og funker fett..

Så nå skal jeg bare putte i anlegget igjen, bytte tilbake til 17" og få fiksa fjærene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ja, kan jo skrive litt her for morroskyld..

Som dere kanskje ser i signaturen min, så har det vert en delebil inne i bildet siden sist rolleyes.gif

Nå har bilen røde framskjermer, rød framfanger, røde dører, og en hel del nye deler i forstillinga... Den ser ikke så bra ut mao.

Det er en "gammel" bil som har gått et stykke, så noe proff lakkering kommer ikke på tale. Har vurdert å bare lakke bakskjermene, så blir det two-tone, men så kommer man til problemet med at det er en del rust på dørene, så da må man gjerne lakke de også, og noen monteringsskader på ene framskjermen, så den må rettest litt, og litt sparkel må til.... Så vurderer å lakke bilen matt sort, gul lyktefilm på grøftelysene, og gule parklys pærer (slik man får gulfargen i lyktene, uten at det lyser gult) og lakke felgene enten hvite, eller sorte med en gul pinstripe...

Vil tro at dette kan bli stilig, og ikke dagligdags på en vectra. Er begrenset hva jeg gidder å gjøre med bilen, siden den har gått såpass langt, og er langt fra strøken.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider