volvo240gl_1986 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 hei. jeg skall ta fagprøven neste uke(uke 24) og lurer på om hvor mye den teoridelen teller? og er det noen som har ett eksempel på en teoridel? eller en mal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Såvidt jeg vet skal fagprøven være en praktisk prøve, for eksempel at du skal sveise en konstruksjon, og utføre arbeidet slik at mål stemmer, og at alt er i vater. I tilegg at sveisearbeidet er utført bra. Er jo normalt sånn at du tar et kurs, og må bestå dets eksamen, før du kan ta en praktisk fagprøve, og få fagbrevet. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 den praksis delen er jo ingen problem. men teoridelen består jo av 3 deler, en planleggingsdel, gjennomføringsdel og en dokumentasjonsdel. fikk ikke helt forklaringa med meg så jeg lurer på hva skall skrives på de 3 delene? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 planleggings del: *hvor lang tid *bruk av assistanse *bruk av materialer *fremmgangsmåte *bruk av sikkerhets utstyr (HMS) *rissikovurdering *eventuelle andre vesentlige ting Gjennomføriongs del: *forklare hvordan og hvorfor du gjør som du gjør og ikke gjør det på noen annen måte. *fortelle om hvordan arbeidet har gått og om det ble som du forventet, eventuelle prøblemer og hvordan du løste dem. *egenvurdering av arbeidet dokumentasjon del: enkelt og greit legg ved så mye dokumentasjon som overhodet mulig, utregninger, material lister, timelister, verifikasjons skjemaer, sjekklister osv. edit: denn modellen jeg har brukt ijallefall men jeg er elektrikker så er ikke sikkert alle punktene passer for din del men dett eburde være rimelig standard igrunnen.:cab Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 takk for ett bra svar:) høres jo meget fornuftig ut den forklaringa der så jeg går for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg