opelastra Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 hallo!!! jeg har en c20ne som starter med en gang når den er kald og når den blir varm så står den bare å hoster å vil rett og slett ikke leve mere. står bare å hoster så hele bilen rister, så er den dau. å gir jeg fort på gassen så er den vrangere en om jeg gir på sakte, men slurver gjør den uansett.. å gjennoplivning er ikke sjangs, da jeg kinner i timesvis uten å få noe napp. hva kan det være? temp sensor? lambdasonde, luftsensor,luftmengdemåler- har liten tro på at det er luftmengdemåler, men lurer på om det kan være noen annen sensor av noe slag??? lambdasonde har fått seg en knekk etter denne motoren var med i en frontkollisjon. originalt luftfilter,samt eksos. motoren sitter i en opel astra f combi/coupe 1993mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/211748-garasjeprosjekt-opel-astra-f-rieger-infinity-2-hel-lakkering-nye-bilder-pa-side-6-a.html noen som har peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg