Gå til innhold

Golf Mk III 1992 1,8 GL 232.000 GI BUD!

Ranger emnet

Retteåsen

Anbefalte innlegg

Hei vurderer å selge bruks bilen min da jeg skal begynne å studere!

Jeg vil sjekke hva jeg får for bilen, så bare sleng inn et bud. Skambud tar jeg bare som bump!

Om bilen:

Bilen er en 1992 Golf 1,8 GL. Som har 232.000 km på telleren!

Bilen har: elektriske speil, elektrisk takluke (ene skinna følger ikke helt med) orginalt intereør. Bilen er blitt lakket i en Honda CRV Orange farge. Fargen er kjempe fin!

Bilen har også uorginale lykter rundt om hele, og xenon spredere!

Meget god å kjøre, stiv og fin. Den brommer godt med DTM potte!

Motoren svetter litt ut av nedre simring ved kamreim, men denne får du med på kjøpet! Eller jeg kan bytte den for deg?

Dørene bør også byttes, hvertfall hengslene da disse begynner å takke for seg, men det florerer av disse bilene på huggern, og jeg kan være behjelpelig med lakkering av evt nye dører! Og montering av nye dører kan skje før eller etter salg!

Bilen er akkuratt blitt EU godkjent, så den ruller i 2 år før neste sjekk! Bilen har fått nye dempere foran, bærekule & endeledd på begge sider! Den har også fått nye dempere bak! Bilen er senket 35 MM med Weitec fjærer (har ikke papirer men kan skaffe om dette ønskes).

Du får med 17 '' BBS felger (IKKE de på øverste bilde) som har dårlig gummi, men kan skaffe dekk billig hvis dette ønskes!?

DSC00186.jpg

DSC00012.jpg

DSC00013.jpg

DSC00014.jpg

DSC00015.jpg

DSC00016.jpg

Bildene er litt gamle så tar forbehold om små endringer!

Skal knipse nye om interessen for bilen er tilstede!

Bilen er er i daglig bruk, og kan ses i Hedmark (Flisa) eller i Lillehammer området!

Ring meg: 95 94 55 07 eller PM meg!

Bjørn Arild Retteråsen

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...