Gå til innhold

Min Audi A4 03 mod.

Ranger emnet


Papirkurven

Anbefalte innlegg

Hvor er det dere kjøper deler til bilen? Styling og slikt.

Har lyst på sån takspoiler og øyelokk. Men er det vanskelig og montere disse for en nybegynner? Ser at man må lime spoileren. Er det slikt med øyelokka og?

Eneste siden jeg kan er Bsbildeler.no, men de har jeg så dårlig erfaring med at jeg vil helst ikke se på siden deres engang. :op:

 

Vist noen av dere har dette tilsalgs så send meg gjerne en PM. :)

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det H11 pærer i Langlysa, nærlysa og i grøftlysa?

Tenkte jeg skulle få bestilt 3x Xenon KIT nå. :)

Tenkte jeg skulle kjøpe det samma som deg Trid3nt. 2x 8000k til nær og tåkelysa, og 4300K til langlysa.

Hvordan funket dette for deg?

 

Men hvordan er levetiden på Xenon pærene? Bør jeg kjøpe ekstra pærer i samme slengen?

Endret av Papirkurven

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det H11 pærer i Langlysa, nærlysa og i grøftlysa?

Tenkte jeg skulle få bestilt 3x Xenon KIT nå. :)

Tenkte jeg skulle kjøpe det samma som deg Trid3nt. 2x 8000k til nær og tåkelysa, og 4300K til langlysa.

Hvordan funket dette for deg?

 

Men hvordan er levetiden på Xenon pærene? Bør jeg kjøpe ekstra pærer i samme slengen?

 

 

Nei, er ikke det.

Lang og nær har H7 og grøftelys har H11. Hvertfall på min bil.

Jeg syns lysa er bra, men har lyst på 6000k til nærlysa.

Jeg bestilte ekstra pærer med det samme, siden det bare kostet 2-4$ ekstra.

du har jo garanti, men er jo så surt hvis lysa går, for tar jo 3-5 dager for dem å sende fra kina, så jeg kjøpte for å bruke mens de sendte nye ned hit hvis pærene sku ryke.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg 3 stk. 4700 til lang, 6000 til nær og 8000K til grøftlysa. :)

 

 

Men hvor mye ekstra ble det med avgifter som toll og sånt? Ble 1350kr for kitene og noe reserve lamper + ballast.

Endret av Papirkurven
leif

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg 3 stk. 4700 til lang, 6000 til lang og 8000K til grøftlysa. :)

 

 

Men hvor mye ekstra ble det med avgifter som toll og sånt? Ble 1350kr for kitene og noe reserve lamper + ballast.

 

 

Hm, kan huske det ble ca kr 200-250,- og da bestilte jeg varer for ca 2000,-

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update.

Bestilt meg og LED til lyktene mine nå igår fra Ebay

Tenkte og å kjøpe skiltlys fra samma selger, men hvilken lengde trenger jeg? Passer 42mm eller 36mm?

 

Så er det en ting til jeg lurer på ang. øyelokk og spoiler som må limest på. Får man med lim, eller må man kjøpe det i tilegg?

Vist jeg i senere tid vil ta av disse modsa, da blir vell lakken og alt det revet med? Hva med øyelokka, finnes det middel som gjør det enkelt og fjerne lime uten å skade lykta / lakken?

 

Takker for svar :)

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg Xenon kitta mine. :)

 

Monteringa var veldig lett, men å finne plass til ballasten drogs jeg skikkelig med. :op:

 

Gadd bare og montere til tåkelysa idag. Skal vente til jeg får LED lyse til parklyset, så skal jeg montere Xenon i nær og fjærn da. :)

 

Jeg har 8000k i tåkelys, så bestilte jeg 4700 og 6000 til lang og nær lys. Så kjøpte jeg og ekstra 6000 pærer og vurderer og bytte om langlysa med de, så de matcher nær lysa?

En jeg kjenner sier og at 6000 er bedre i snø og. At lysa skjærer seg igjennom snøen på en måte. :op:

 

Annen ting, den ene ballasten laget litt lyd da jeg slår på lysa. En liten ZZZZZZZZ lyd. Er dette normalt? Hører lyden blir svakere etter lengre tid, men trokke den kommer bort.

 

Anywho, her er et bilde av bilen. :)

 

aaaaaaaaaaaaaa.jpg

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår