Gå til innhold

Min Audi A4 03 mod.

Ranger emnet


Papirkurven

Anbefalte innlegg

Om noen vet hvilke type ledninger / overganger jeg må ha for å kunne koble til en ny cd-spiller, så har det vært fint om noen kunne vise meg. :P

Vil helst ikke koble alle høytalere og sånt på nytt, da jeg er ganske fornøyd med de orginale.

 

Har lyst på ny cd-spiller da denne orginale ikke støtter mp3. Og jeg skal muligens koble til en sub.

 

Da jeg tok ut den orginale spilleren, for å sjekke ut disse pluggene, så passet ikke de i pioneer spilleren jeg har her liggende. Så lurer på om det finnes noen overganger til dette?

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om noen vet hvilke type ledninger / overganger jeg må ha for å kunne koble til en ny cd-spiller, så har det vært fint om noen kunne vise meg. :P

Vil helst ikke koble alle høytalere og sånt på nytt, da jeg er ganske fornøyd med de orginale.

 

Har lyst på ny cd-spiller da denne orginale ikke støtter mp3. Og jeg skal muligens koble til en sub.

 

Da jeg tok ut den orginale spilleren, for å sjekke ut disse pluggene, så passet ikke de i pioneer spilleren jeg har her liggende. Så lurer på om det finnes noen overganger til dette?

 

Uten å være helt bastant så mener jeg at du kan bruke denne

http://www.pioneer.no/no/products/25/38/18211/CA-R-PI.015/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje det ja. Hadde vært fint om noen kunne bekrefte dette, så jeg kan få bestilt et par og prøve det ut. :)

 

Her fant jeg en guide ang. disse pluggene: HER

 

Og det ser ut som om det skal funke ja. :) Men da må jeg finne et nettside hvor de selger disse.

Og så trenger jeg et deksel til å ha irundt cd-spilleren. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike? Ebay?

Endret av Papirkurven

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om disse to?

 

Ramme: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5853&katid=222&mid=m436&id=&vn=736

 

Adapter: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=667&katid=260&mid=m436&id=&vn=736

 

Jeg skal uansett kjøpe meg ny spiller senere som matcher resten av belysningen i bilen, så det ikke ser så harry ut. Så vist pioneer spilleren min ikke passer, så får det bare være. :op:

 

Men det adaptere der, vil det funke?

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste by er et lite stykke unna, så derfor vil jeg helst få kjøpt ting på internett. :op:

 

Og alle butikkene som selger bilstereo her i lokalbyen er bare IQ-spærret idioter som ikke vet noe som helst. :op:

 

Må da vell være noen her inne som har byttet om cd-spilleren sin? :op:

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var det jeg og trudde først, men da jeg så litt nermere på de så virket det som om disse hadde litt skarpere kanter. rs4 II felgene er litt mere "runde". :op:

Og det var fargen på felgene jeg synest var så jævlig tøff. Vises ikke så bra på bilde, men irl var de drit fete. :op:

 

edit: Jeg har sett RS4 II felger irl også, så jeg vet hvordan de ser ut. Vil tippe dette er en slakt remake av RS4 felgene.

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan noen bekfrefte at denne vil funke i spilleren min?

Noen som har denne, og vet hvordan lyden vil bli?

 

Jeg har Concert II spiller.

 

På bildet så er det bare halve pluggen som er med, så da må jeg ta ut den pluggen som er i nå, og da vil jeg ikke få lyd i høytalerene bak.. hmm

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår