Gå til innhold

Min Audi A4 03 mod.

Ranger emnet


Papirkurven

Anbefalte innlegg

Passer denne sote filmen til baklyktene mine tru? Eller passer den kun til sedan?

LINK

 

Og hva med denne, passer denne til frontlyktene mine?

LINK

 

Hvordan er det egentlig med disse filmene? Demper de mye lys, eller funker det? Og hvordan reagerer purken på dette?

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den til hovedlyktene vil passe, men den til baklyktene ser ut til å være til sedan. Tror ikke purken har noe å si på soting av lykter. Så lenge de lyser bra nok på den der lux skalaen så mener jeg at det er helt lovelig :-)

 

Veldig fin bil foresten :D

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får vell bestille de til frontlyktene da og se hvordan det blir. ^^ Koster ikke så all verden.

 

Takk for det. :) Fin, men ekstrem kjedelig. :op: Trenger virkelig nye felger, senking og soting helt frem. Alt dette skal bli gjort neste år. Gidder ikke nå som vinteren nermer seg. :op:

 

Det er vell ikke noen her som har / vet om et bilde av en svart avant med sotet frontlykter, eller baklykter?

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Yess.. Da har jeg fått montert sotingen. Tror ikke jeg fikk rett soting, for den var litt for liten. Vist det ikke var jeg som monterte den feil da. :P

 

Ble en hall sentimeter åpning rundt om kantene. Men ellers ble den en ganske "badass" look. :P

Men ble ikke akkurat så pent med disse åpningene.

 

edit: Xenon lysa mine ble ganske lilla og med disse sotingene. Skal teste lysa ikveld da mørke kommer og se hvordan de virker i mørket.

 

Uansett, her er et bilde av resultate hvertfall:

 

gjkjklpiopi9ouoo898io7i78i78i78i7iy.jpg

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår