Gå til innhold

boschern... golf 3 1.6

Ranger emnet

boschern

Anbefalte innlegg

Så ut som et pent utgangspunkt:) Om du ikke skal ha så mye styling, vil jeg fåreslå å lakkere kanaler og dørhåndtak i samme farge som bilen. Panserforlenger over VW-merket er også tøft, men siden du allerede har bestillt emblemfri er jo det greit;)

Ellers bytt lykter, fjern bakrutevisker, og bytt felger. Clean treer er ikke feil, men det er fort gjort å følge strømmen;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan fortelle meg om det er noe forskjeld på k&n filter og sportsfilter?

K&N er en produsent av blant annet luftfilter, på samme måte som Ringnes produserer Eventyrbrus..

Jeg anbefaler på det sterkeste at du kjøper et innsatsfilter med sportslig karakter, ikke et kon-filter, da sistnevnte bare produserer støy og suger varmluft..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell og forskjell. K&N er et firma som lager sportsfiltre, og et sportsfilter kan være både et konfilter/åpent filter, der du tar av filterboksen og fester det nye, mens det andre er innsatsfilter, der du legger et sportsfilter i den originale boksen. Det siste er greit om du har LMM som sitter fast i filterboksen, som på min bil.

Boschern: Foreslår at du sletter en av trådene dine, siden dobbeltposting ikke er tillatt her på Bilforumet;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider