MacBain Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Har kjøpt meg ny bil, en 2004 A4 TQ S-Line(får ikke bilen før om litt over en uke så bilder kommer da :)). I mellomtiden planlegger jeg nytt felgkjøp og lurer derfor på hvilken dim jeg skal velge? Kommer til å kjøpe RS4-2 felger med enten 225/40-18 eller 235/35-19. Noen som har innspill til hva jeg burde gå for? Hvor mye "dårligere" kjørekomfort gir 19" vs 18" ? har kun kjørt med 18" på min gamle 96" A4. Noen som forøverig har bilder av hvordan 18" RS4-2 felger ser ut på en A4 B6 (Finner bare bilder av 19")? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg synes 18" blir litt smått på B6en, 19" er akkurat passe. Kjørekomforten blir vel litt dårligere ettersom du går ned på gummitykkelsen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg kjører med 235/35-19 på min B6 03mod. Synes ikke det ødelegger komforten. Også ser 19" mye bedre ut en 18". 18" blir for senes lite ut. Skal kjøpe nye felger til neste år og kommer til å kjøpe nye 19". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Da blir nok 19", ser jo at man får disse til under 10000,- komplett med dekk, så da er jo også prisen grei :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 RS4 2 felger i 18" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Da blir nok 19", ser jo at man får disse til under 10000,- komplett med dekk, så da er jo også prisen grei :). Sjekk at det er replika i fra Italia og ikke fra Kina. De fra Italia, som jeg har, tåler vesentlig mye mer enn de fra Kina. Har treft noen stygge kanter, men ikke antydning til urund felg eller kast. Bare et tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Sjekk at det er replika i fra Italia og ikke fra Kina. De fra Italia, som jeg har, tåler vesentlig mye mer enn de fra Kina. Har treft noen stygge kanter, men ikke antydning til urund felg eller kast. Bare et tips :) Så ikke så bra ut det der :), har du forøverig s-line understell på din ?, altså ikke senket den noe mer i etterkant(Så ett bilde av den i en annen tråd og den så meget bra ut). Blir vel å kjøpe fra Dekkskift.no eller Moss Bil & Dekksenter, virker som om de har de beste prisene, vet ikke om det er de er laget i kina eller italia, får sjekke før jeg kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Så ikke så bra ut det der :), har du forøverig s-line understell på din ?, altså ikke senket den noe mer i etterkant(Så ett bilde av den i en annen tråd og den så meget bra ut).Blir vel å kjøpe fra Dekkskift.no eller Moss Bil & Dekksenter, virker som om de har de beste prisene, vet ikke om det er de er laget i kina eller italia, får sjekke før jeg kjøper. De er penest i 19" ja :) Takk for det :) Ja, har S-Line understell på min. Ikke gjort noen forandring på det. Eneste forandringen jeg skal kjøre på det er å sette på senkeskåler foran for å få lik høyde som bak. Har ingen betydning for kjøreegenskapene, kun kosmetisk :) Greit å sjekke det før du kjøper, for du kommer til å angre på å kjøpe noen dårlige replika utgaver. Jeg bommet på det på min forrige bil og ente med å rette 3 av felgene 2-3 ganger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Blir vel å kjøpe fra Dekkskift.no eller Moss Bil & Dekksenter, virker som om de har de beste prisene, vet ikke om det er de er laget i kina eller italia, får sjekke før jeg kjøper. Før du kjøper hos en av de du nevner her bør du også sjekke hos Dekk Sjekk i Askim. De har vært en del billigere enn i alle fall Dekkskift som ikke er billig i det hele tatt. Ta en prat med Dan hos Dekk Sjekk. Tlf 69 84 40 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Har plutselig fått det for meg at 19" kanskje blir litt for stort og, og rs4-2 felgene ser ikke så bra ut i 18". Noen som har tips til 18" som ser bra ut, vurderer rs6 felgene. Klarer noen å finne bilder av en A4 B6 med 18" rs6 felger?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 (endret) Har plutselig fått det for meg at 19" kanskje blir litt for stort og, og rs4-2 felgene ser ikke så bra ut i 18".Noen som har tips til 18" som ser bra ut, vurderer rs6 felgene. Klarer noen å finne bilder av en A4 B6 med 18" rs6 felger?. Ikke verdens beste bilde men. Skal se om jeg finner et bedre et. EDIT: Et litt bedre bilde Endret Juni 15, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Så ikke så dumt ut det der (du fant tilogmed bilde av en med s-line front :)). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Så ikke så dumt ut det der (du fant tilogmed bilde av en med s-line front :)). De passer bra til bilen :) Var litt flaks at jeg fant bilde av en med S-Line front :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg