RusH Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hei! Jeg har veldig lyst på en S3-type frontfanger på min A3 8l. Noen som vet om noen nettsteder som selger dette? Den må være veldig lik S3 fangeren. Ser at noen A3 facelift (2001-2003) har en veldig lik fanger som S3 (de med tåkelys). Går det an å kjøpe de noe sted? må ikke koste skjorta E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth88 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 http://www.streetdesign.no/?id=25659 Har personlig ingen erfaring med streetdesign.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 ja men det er akkurat sånn der jeg ikke vil ha. Det luftinntaket blir for harry, også ser det for plastikk ut. skal ha clean-look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 orginal s3 fanger passer IKKE på vanlig 8L. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg