Kjetilr Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hei alle volvo venner.. Trenger tips på hvordan man tar av dørtrekket på en 95 960? Bare så jeg ikke ødelegger noe.. mvh Kjetil:cab Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei Jeg hadde av dørtrekka på min 95 mod.960 i går. Bak vel å merke... Du skrur av vindus sveiven, tar av firkanten rundt det innvendige håndtaket,nedi håndtaket er det en liten plate du vipper opp, og der ligger det to torx skruer... så ser du helt under dørtrekket, der ser du to hvite låseklips du drar ut med en spisstang eller lign. Så brukte jeg en plast skje for stikke under dørtrekket (Volvo "verktøy" :P ), og dra ut alle clipsene rundt dørtrekket. Så løfter du av dørtrekket :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 genialt med et bilde marius, slik at folk ser åssen det ser ut fra baksiden;) hvis du tok noe når du hadde d av da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg