Zimmern86 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hei. Jeg har en Tippmann A5 markør, som jeg har oppgradert med dobbeltrigger, samt e-grip. Men jeg sliter veldig med ballspreng, skyter mye maling:p Hva kan dette komme av? Har kjøpt meg nye feedera( som mater kulene i løpet) av gummi, trur at den feederen jeg har nå av hardplast, er litt brutal for kulene. Hvordan vei justerer jeg på markøren, slik at kulene skyter rett fram, å ikke i hytt å pine? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Squishy paddles (myke "feeders") hjelper en del om det er syklonen som forårsaker ballbrekk.. Retningen på ballen kan du nok fikse litt på med et lenger løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 jeg har kjøpt meg lengre løp (sniper) Men det skal da gå ann å få justert dette på markøren? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 du kan justere trykket på markøren ja. dette gjøres med en chroner, da får du det mest nøyaktig. alt etter hva jeg spiller så spiller jeg med mellom 250 og 300FPS. i skauen spiller jeg med 300:) de selger chronere på både http://www.paintballnorge.no og http://www.edsport.no sistnevnte har best service hvis noe går galt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 har du oppgradert bolten forresten? det kan ofte hjelpe. genialt med tippmann, man kan jo oppgradere det så det holder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hvordan får jeg til å skru av gamle feedersen? Får ikke til å drei rundt skruen uten at feedsen også snurrer rundt!!?? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Du bare holder igjen feederen med en finger og skrur med den andre hånden, det er ikke noe problem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Du bare holder igjen feederen med en finger og skrur med den andre hånden, det er ikke noe problem da. OK:) Prøvde ikke så hardt førstegang:p Venter på feedern, så da får jeg prøve:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg