Gå til innhold

Bora service i SVERIGE

Ranger emnet

Dagitronder

Anbefalte innlegg

dem sier halve prisen i sverige i forhold til norge på enkelte bilmodeller... du sparer uansett på servicen.. værtfall om du tar den i forbindelse med "smuglertur" eller lignende:P hehe grattis med bora!!!! velkomen i klubben:P

er det noe så bare spørr... har vel skrudd på det som er å skru på denne boraen...

ville kjøpt justerbart senk. du har jo okeie felger på så senk må til:P

se gjerne innom tråden min.. står en del hva som er gjort på min og de evnt ptoblemer jeg har hatt med min...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel VW verkstedet i Östersund som er nærmeste for oss her i Trondheim da? Brukte vel ca 3 timer siste jeg kjørte dit. De har jo både Biltema og div storsenter i Östersund, så går jo an å legge inn storhandelen samtidig med en service der ja. Ca 20-25% rabbatt på alt på Biltema der contra her i Tr.heim

Synd de ikke har VW verksted enda nærmere da, maaaange som ville ha brukt det.

Hørte det går an å få momsfradrag for service utført i sverige. Utgjør jo en betydelig sum (er vel 25% i Sverige) men man må fylle ut en del papirer og slikt. Skal sette meg dypere inn i dette, for det er vist noe med denne 3000-6000 kr tollregelen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

østersund er jo nærme det da.....:P orker ikke å ta service på min på verksted jeg nei...

gjør det selv... har planer om å ha bilen så da bruker jeg de kronene jeg ikke bruker på service til å bruker på noe stæsj til bilen...

siden jeg ikke skal selge bilen med det første vertfall å siden bilen begynner å bli noen år så gidde jeg ikke å sende inn til service...

bruker heller 500kr på å få ett uavhengig verksted til å bare se over bilen om alt teknisk og sikkerhet er ok...

betaler samme som for eukontroll så hvorfor ikke...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...