LeoNico Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 En kompis av meg har en blå blinker man setter på taket, vet ikke om han har brukt den. Men noen som vet hva man kan få i straff hvis man blir busta i å være fake politi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 en jeg kjenner fikk 2 tusen i bot.. har hørt at man kan miste lappen å, men aner ikke om det er sant :P Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Du kan nok få litt mere enn det, en kompis som kjørte rundt i en babyblå 230E med båt og båthenger etter som leika seg med blå saftblander, lurer på om det ikke passerte 5k det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasen90 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 En kompis av meg har en blå blinker man setter på taket, vet ikke om han har brukt den. Men noen som vet hva man kan få i straff hvis man blir busta i å være fake politi? Jeg har vært i kontakt med flere levrandører av saftblandere og blålys som onkel blå har. På en eller annen merkelig måte fikk jeg lov til å kjøpe fra han ene da jeg sa jeg skulle bruke det på en prosjektbil. Han fortalte at hvis du ble tatt med blålys på offentlig vei: - bilen kan bli beslaglagt. - hvertfall 10.000,- i bot - tap av førerkort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=123238 "21-åringen, som jobber i et firma som driver med installasjon av blålys og sirener, fikk bil og førerkort beslaglagt etter kjøreturen." Enough said? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg veit om flere som har fått "låne" saftblander da kona er nære termin etc. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 bilen beslaglagt? man får den vel igjen? eller er dem sjuke i hue igjen når det gjelder regler? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 eller er dem sjuke i hue igjen når det gjelder regler? det har dei vel strengt tatt bevist utallige ganger? Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 det har dei vel strengt tatt bevist utallige ganger? x2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 bilen beslaglagt? man får den vel igjen? eller er dem sjuke i hue igjen når det gjelder regler? Nei, de bruker den beslaglagte bilen som utrykningskjøretøy da den som oftest er i bedre stand enn deres ordinære tjenestebil. Beslaglegger de en ny og bedre bil går den gamle beslaglagte bilen i en politibetjents private forvaring evt. ut på salgsmarkedet for å finanisere smultring-utgiftene... det har dei vel strengt tatt bevist utallige ganger? Nå har vel "vi" bilister strengt tatt bevist utallige ganger at vi også er "sjuke i hue" når det gjelder trafikkregler... Jeg veit om flere som har fått "låne" saftblander da kona er nære termin etc. Dummeste jeg har hørt, har spebarnet det så travelt med å komme ut er det vel bedre å ringe etter en amulanse enn å risikere å drepe hele familien på vei til sykehuset... Til trådstarter: gjør "kammeraten"(?) din en tjeneste ved å ødlegge saftblanderen så slipper han å bekymre seg over hvilken straff han får. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Jeg må si meg enig med Enmas, styr unna hele greien, dropp tanken, ikke tenk mer på det. Å utgi seg for å være politi er rimelig streng straff på, tror det spørs hvilket humør han som tar deg er i.. men not cool. En kompis av meg har en sånn magnetisk en, som lå i passasjersetet en dag. Politiet lurte på hva han brukte den der til, han sa bare at 'nææh.. den.. ligger vel bare der..'. Greit nok, men tror han hadde fått juling om den hadde vært på taket ja. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasen90 Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Jeg veit om flere som har fått "låne" saftblander da kona er nære termin etc. Det synes jeg alle burde få. Tenk hvis vannet går under rushen! Da er det greit med blålys og saftblander! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Det synes jeg alle burde få. Tenk hvis vannet går under rushen!Da er det greit med blålys og saftblander! Du tenker ikke på missbruk da? tror nok det hadde blitt temmelig misbrukt Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Må bare slenge med dette. Haha det var tider det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg