Gå til innhold

Stygg styling og Stygge biler

Ranger emnet

RobinDrift

Anbefalte innlegg

8 innlegg fjernet. Ikke la dette bli enda en kosetråd/chattetråd, de har vi MER enn nok av her på forumet!

Jeg ser ikke helt hvordan det slettede bildet jeg la ut differensierer seg fra det å skrive et innlegg der man påpeker at bildene på bloggen var svært "riskoker"-preget? Hvordan går dette under kosing/chatting? Et uskyldig humoristisk bilde som understreker et poeng har da samme effekt som om man hadde skrevet det, samt at bilder etter min mening gir litt mer variasjon i forumbildet. Nåvel.

Med mindre du tar i betraktning at bildet førte til en nokså usaklig diskusjon om hva som var "rice" eller ikke, for da forstår jeg avgjørelsen.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hvordan det slettede bildet jeg la ut differensierer seg fra det å skrive et innlegg der man påpeker at bildene på bloggen var svært "riskoker"-preget? Hvordan går dette under kosing/chatting? Et uskyldig humoristisk bilde som understreker et poeng har da samme effekt som om man hadde skrevet det, samt at bilder etter min mening gir litt mer variasjon i forumbildet. Nåvel.

Med mindre du tar i betraktning at bildet førte til en nokså usaklig diskusjon om hva som var "rice" eller ikke, for da forstår jeg avgjørelsen.

Nå husker ikke jeg hvilket bilde dette var, men jeg tror ikke det i seg selv var problemet. Problemet var at tråden tilslutt handlet om hvem som var bonde og ikke, og det blir fort internt og hører best hjemme på en kosetråd eller på msn.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.. Forstår at jeg er for useriøs for vår kjære moderator..

Derfor slenger jeg ut et bilde som faktisk har noe i tråden å gjøre!

DSC_9529.jpg

Jeg har ikke ord...

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LADA.jpg

THE PAIN!!!!

Ta forøvrig en titt på den nye Niva!

Konseptbil pr dags dago, men hvem vet?