Roberto Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Rwd?? Ja, hallo, er jo ikke helt amatør... Så var det kommet stempler og! Boring sjer i nær fremtid, gleder meg`.. på en måte.. blir drit å putte sammen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jaja, da var deler bestilt og... 25-21 mm stab stag Gasbahndlete bremseskiver Metal master klosser Bosch red coil Bosch 500hp bensinpumpe turboXS dual stage boost controller Stearco vannsprut Var vel noe mer og, men har glemt det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ja, da var blokken boret! Men gadd ikke bytte om stemplene i dag, det var sånne krympepinner :\ Nå sjer det ting:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Planlegger du å fortsatt bruke den originale intercooleren? Med alle de oppgraderingene du gjør, så er det jo tull å beholde den originale. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by guest Planlegger du å fortsatt bruke den originale intercooleren? Med alle de oppgraderingene du gjør, så er det jo tull å beholde den originale. Ja, det blir kanskje ny IC til våren... Må ha penger til det og vettu.. Hiver på en daihatsu 1.lite radiatorvifte til å begynne med.. Edit: Var det ikke du som hadde slik IC på lancern med lignende modifiseringer da? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Joda, har fortsatt din intercooleren på. Men intercooleren på Daytona'n er vesentlig større, og forskjellen er drastisk! Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by guest Joda, har fortsatt din intercooleren på. Men intercooleren på Daytona'n er vesentlig større, og forskjellen er drastisk! Ja, blir større etterhvert skal du se.. Funer det ikke med en radiatorvifte eller 3 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Det er ikke kjølinga som er problemet, men mottrykk. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by guest Det er ikke kjølinga som er problemet, men mottrykk. Sånn sett... Planen er skikkelig IC til neste vinter, og ombygging av fronten.. En venn av meg mener han skal få til noe grisestilig noe ved hjelp av en EVO fanger av nyere dato.. Ligge inn en IC brutalt og jævlig i fronten.. blir bra da:) FOreløpig blir det daihatsu vifter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Jadda! Blir gøy dette robert! Skal bli veldig spennende å se kem sin bil som går best ! De komer værtfall til å være jævli jevn! Men jeg skal ok ta deg! ;) Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.