tommytee1 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Heisann. Jeg skal straks kjøpe min første bil, og har bestemt meg for en Berlingo '97-'00 modell. Så tenkte jeg å få på noen greie hjul på den. Men er ikke noe ekspert, så lurte på hvor store felger man kan sette på den uten å bytte fjerer eller gjøre for mye med den? Alt jeg fant på nett med et raskt søk var 14". Jeg ville gjerne hatt 16"-17" om det var mulig. Noen som kan hjelpe meg litt her? Mvh Tommy Siter Tommy Larsen http://www.larsen-photo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Går fint med 17'. Men prøv å holde deg under 7,5' bredde, ellers subber det fælt. Hør med dekkfirmaene rundt omkring. De har som regel kataloger og lister på slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Viktig å huske på att Berlingo har laft innpress, et24 på originale 14" stålfelgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg