ulriken Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Hei. Lurer på om noe kan hjelpe meg å finne feilen på en 323f 93mod. Bilen stoppet bare og nå mangler den gnist. Har byttet coil, fordelerlokk og power unit. Men fremdeles mangler det gnist. Eneste eg klarer å finne ut uten koblingskjema er at det er strøm til coil. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Siden du sier det er strøm til coil regner jeg med at du har målt på plussen? Du må også sjekke om du får pulser inn på minus på coil, ellers blir det ikke gnist. Hvis det ikke kommer pulser inn her, kan det skyldes blant annet hallgiver. Edit: pulser når du prøver å starte altså, ikke med bare tenninga på. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriken Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk for raskt svar. Riktig at eg ikkje har målt pulser du nevner. Elektrisk er min svake side på bil. Men hva er en hallgiver og hvor ligger den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriken Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Da er feilen funnet og reparert. For dem som er intersert i hva det var så låg feilen i selve fordeleren. Antagelig nevnt over så var det hallgiveren som er gåen. Takk for tipse JChE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg