sway-astra Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 (endret) hei.. ny her på forumet. så opplys meg. har en flott og strøken Opel Astra G CC 1.6 16v sport. noen bilder finnes på galleriet mitt. kom gjerne med tips og hint om hva mer jeg kan gjøre. Ting jeg har bytta siden januar: -FK Automotive Frontlykter. -FK Automotive Baklykter. -Green Konfilter. -Felger. -Simons Sporteksos. Ting som kommer. -HK Senkesett. -Soting 5 eller 7 ruter(litt usikker, kom med ideer) -Anlegg. -DVD spiller. -Hekk spoiler + tak spoiler?[/img][/img][/img] Det er sånn den ser ut da, håper det faller i smak. Du ser så vidt det nye sport eksosen.. Endret Juni 8, 2009 av sway-astra nye bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Se her ja;) Gutten fikk det til jo:D. Detta blir så bra vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sway-astra Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Se her ja;) Gutten fikk det til jo:D. Detta blir så bra vettu. jaja, fikk det til vett;) hehe.. ble grei den:P håper noe svarer da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg