Gå til innhold

Kjøpt meg bluebird turbo :)

Jorgen

Anbefalte innlegg

er jeg som hadde den bluebirden før, godbil det ja! tenkte jeg skulle si at det står en komplett bluebird sr turbo på torgers skraphandler i sandefjord. sto der hvertfall for en måneds tid siden. jeg kan sikkert stikke innom en dag å sjekke om den står der enda. står også en cherry gtt der hvis noen trenger deler :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Schlasken

er jeg som hadde den bluebirden før, godbil det ja! tenkte jeg skulle si at det står en komplett bluebird sr turbo på torgers skraphandler i sandefjord. sto der hvertfall for en måneds tid siden. jeg kan sikkert stikke innom en dag å sjekke om den står der enda. står også en cherry gtt der hvis noen trenger deler :)

Siden du har så god greie på disse skraphandlerne, du vet ikke om en Peugeot 205 GTI 1,9l? :) Ser etter en bakaksel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo en 5-dørs utgave av T12, hatchback, så det meste passer vel untatt turbo/motor og dører/bakskjermer... Men skulle gjerne hatt både ytre og indre skjerm bak til VENSTRE, hjulhus også hvis det hadde gått...

Forbanna rusta altså :|

EDIT: mente venstre hjulbue, ikke høyre. (skriveleif)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

Har jo en 5-dørs utgave av T12, hatchback, så det meste passer vel untatt turbo/motor og dører/bakskjermer... Men skulle gjerne hatt både ytre og indre skjerm bak til VENSTRE, hjulhus også hvis det hadde gått...

Forbanna rusta altså :|

EDIT: mente venstre hjulbue, ikke høyre. (skriveleif)

har nok ikke muliheten til å hente delene til deg ;)

x '84 Nissan Silvia s12

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aryx

Siden du har så god greie på disse skraphandlerne, du vet ikke om en Peugeot 205 GTI 1,9l? :) Ser etter en bakaksel

hehehe, nei jeg henger ikke på skrapen hele tiden nei, var der med en kompis for å plukke deler til hans golf og sjekka opp hvilke nissaner de hadde inne, fører ikke liste over biler de har :D

x '84 Nissan Silvia s12

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, for faen, jeg trenger deler til GTT.. veit du om toppen er sånn noenlunde i orden? min tok kvelden for ei uke sida..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Potatis

hehe, takk :) Planer om og gjøre noe bra ut av denne bilen ja.. skal på verksted på tirsdag og tette diverse steder + fikse dørlåser som ikke vil låses opp (må krabbe inn bakluka, noe som ser dumt ut både på skole, store parkeringsplasser og i parkeringshus fks :p)

Nå mangler det en del kroner, så ting må vente litt, fikk forsikring på 13000 i året på meg selv, 18 år med 20% bonus

Mr. Bollocks

Gidder du og holde av rattet en liten stund til ? Jeg har pengemangel nå som sagt, men leter etter nytt ratt, siden orginalrattet er nesten ubrukelig.. Er som og holde i en vannslange

aryx

Motoren står hos gamle-eier og er demontert. Jeg hadde tatt den med hvis jeg hadde hatt plass til den, noe jeg ikke har.

har du nr til han?, jeg vil gjerne ha den motoren!! :)

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aryx

Jeg har noen deler fra en sedan turboutgave, dører panser, passasjersete, ribba en kollisjonsskada bil...

Dersom dere trenger noe så selger jeg :) Står i en kjeller på Ryen.

mye tar du for fører stolen da? og har du komplett gulvteppe også? hva annet har du?

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thats me, motoren står her med demontert topp da jeg brukte ventilene fra den på min silvia.

okay, mye penger for alt det du har igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider