Gå til innhold

Kjøpt meg bluebird turbo :)

Jorgen

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Potatis

hehe, takk :) Planer om og gjøre noe bra ut av denne bilen ja.. skal på verksted på tirsdag og tette diverse steder + fikse dørlåser som ikke vil låses opp (må krabbe inn bakluka, noe som ser dumt ut både på skole, store parkeringsplasser og i parkeringshus fks :p)

Nå mangler det en del kroner, så ting må vente litt, fikk forsikring på 13000 i året på meg selv, 18 år med 20% bonus

Mr. Bollocks

Gidder du og holde av rattet en liten stund til ? Jeg har pengemangel nå som sagt, men leter etter nytt ratt, siden orginalrattet er nesten ubrukelig.. Er som og holde i en vannslange

aryx

Motoren står hos gamle-eier og er demontert. Jeg hadde tatt den med hvis jeg hadde hatt plass til den, noe jeg ikke har.

Jeg skal holde det av til deg jeg!;)

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

ja, for faen, jeg trenger deler til GTT.. veit du om toppen er sånn noenlunde i orden? min tok kvelden for ei uke sida..

Ett lite tips:

Toppen til E15S passer E15ET-motoren og er helt lik! Med andre ord, du MÅ ikke ha topp fra en GTT, men en hvem som helst 1,5-liter til Cherry, Sunny. Mulig toppen til Sunny 1,6 (E16S) også passer. Tror den har litt større ventiler ;)

Gratulerer med ny bil Potatis! Moro med de bilene, siden de er så lett å trimme opp til det går som bare f!

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a32

Ett lite tips:

Toppen til E15S passer E15ET-motoren og er helt lik! Med andre ord, du MÅ ikke ha topp fra en GTT, men en hvem som helst 1,5-liter til Cherry, Sunny. Mulig toppen til Sunny 1,6 (E16S) også passer. Tror den har litt større ventiler ;)

Gratulerer med ny bil Potatis! Moro med de bilene, siden de er så lett å trimme opp til det går som bare f!

og detta er du sikker på? Jeg har ikke mye peiling, så jeg setter pris på litt informasjon.. hvis du er sikkert på at den "vanlige" passer, så blir det jo jævla billig å bytte.. da har jeg jo sikkert mange "donorbiler". Noen som veit sikkert om sunny toppen passer? Den hadde jo vært konge å fått på..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

og detta er du sikker på? Jeg har ikke mye peiling, så jeg setter pris på litt informasjon.. hvis du er sikkert på at den "vanlige" passer, så blir det jo jævla billig å bytte.. da har jeg jo sikkert mange "donorbiler". Noen som veit sikkert om sunny toppen passer? Den hadde jo vært konge å fått på..

Jeg er 100% sikker på att E15S-toppen er lik E15ET-toppen, men er ikke sikker på att E16S-toppen passer...

Har selv hatt GTT hvor jeg har brukt E15S topp.

I ettertid sjekket jeg litt opp om E16S topp passa. Jeg tror den gjør det, men har ikke prøvd eller hørt om noen som har prøvd det.

Kan se om jeg får sjekket opp dette litt nermere til uka hvis dette er interesant.

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a32

Jeg er 100% sikker på att E15S-toppen er lik E15ET-toppen, men er ikke sikker på att E16S-toppen passer...

Har selv hatt GTT hvor jeg har brukt E15S topp.

I ettertid sjekket jeg litt opp om E16S topp passa. Jeg tror den gjør det, men har ikke prøvd eller hørt om noen som har prøvd det.

Kan se om jeg får sjekket opp dette litt nermere til uka hvis dette er interesant.

det hadde vært kjempeinteressant.. kan ikke du sende meg en PM om utfallet.. hvis den passer, og har større ventiler, så er jo det et bedre utgangspunkt sånn generelt sett.. hadde vært helt topp..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gjøre litt i dag.

Motorvask, pussing av div. deler

Fjerne alt av stereokabler som ligger rundt i bilen

Titte på elektriske småfeil. (baklykt, lys i kupe og lys i dashen)

Ornde spylerdysene, ingen fungerer :)

har ikke mye og finne på i dag, så hvorfor ikke bruke litt tid på bilen :)

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, havna i grøfta i dag tidlig gitt :) piggfrie vinterdekk satt ikke så godt som forventa :D

Ingen skader på bilen, skal opp og ta noen bilder etterpå... hehe

blir nok noen nyere bilder av bilen osv også, vaska interiør osv

Jepp, sånn som kan skje når du har mange ville gamper under da hood, vettu!

Vær forsiktig....

Hva ligger listeprisen på '86 SR turbo bilene på forresten? Synes jeg så 36 høvdinger her, ikke ille det vel? :)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

Vær forsiktig....

Hva ligger listeprisen på '86 SR turbo bilene på forresten? Synes jeg så 36 høvdinger her, ikke ille det vel? :)

har noen greie på priser her? hvis jeg selger min. lurer på hva jeg ville fått for den da?? -88 mod Bluebird SGX Turbo intercooler sedan utgave. Hvit med fullt orginalstyling. dyrere kanskje??? kjøpte den for 70 000,- for maaaaange år siden.

nissan%20side2.jpg

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilteknikeren:

Hvor mye skal du ha for bare intercooleren? :)

tja, den er jo ikke orginal da. Men hva vil du betale for alle rørene og intercooleren med fester og alt??? er vel verdt noe da??

tenkte å montere på noe større, så kanskje jeg selger.. Gi bud :)

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

Vær forsiktig....

kanskje litt overkill, har ikke sett mange over 25.000, så da bør den vel være strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider