Gå til innhold

Min Audi A4 1.8 TQ S-Line 2004 (Ny senket)

Ranger emnet

Stian442

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Da var høydejusterbart senkesett kjøpt og bilen står på bukk nå for montering. Ble ikke helt ferdig i går så må fullføre det i dag. Etter mye banning, hammer slag og blåe tommeler så fikk vi løsnet demperene forran. Fa.. å det sitter i fronten der :P Klarte oss med bare en ødelagt arm og to knekte bolter som jeg har vært og kjøpt i dag. :) Tar noen bilder under veis som jeg kan legge ut. Legger hværtfall ut resultatet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var høydejusterbart senkesett kjøpt og bilen står på bukk nå for montering. Ble ikke helt ferdig i går så må fullføre det i dag. Etter mye banning, hammer slag og blåe tommeler så fikk vi løsnet demperene forran. Fa.. å det sitter i fronten der :P Klarte oss med bare en ødelagt arm og to knekte bolter som jeg har vært og kjøpt i dag. :) Tar noen bilder under veis som jeg kan legge ut. Legger hværtfall ut resultatet ;)

Word!

Har slitt en god del jeg og!

Brukte en 3-4 timer på bare ene sida framme! grinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da får jeg legge ut noen bilder etter at bilen har blitt senket da.. Den skal justeres litt opp bak. Var umulig og komme til med de fjørklemmene vi hadde så klarte ikke justere mere opp.

SNC00284.jpg[/img]

Her var første høydetest. Her hadde vi fortsatt 3.5cm å senke. Men det ble det man kan kalde i laveste laget så måtte løfte opp og prøve igjen :)

SNC00294.jpg[/img]

Etter mye justering så kom vi frem til denne høyden.

SNC00325.jpg[/img]

SNC00304.jpg[/img]

SNC00312.jpg[/img]

SNC00324.jpg[/img]

SNC00310.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider