Go-carter Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 (endret) Jauda, skal ha skjørt som går 70cm ned fra skapsida, langsmed hele skapet :) Bak er jeg riktignok litt usikker, om jeg lager et "miniskjørt" eller om jeg finner på noe annet finurlig... Liften er jo der :idea: Forøvrig herlig å høre at folk liker prosjektet :) Endret Desember 19, 2009 av Go-carter Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Jauda, skal ha skjørt som går 70cm ned fra skapsida, langsmed hele skapet :) Bak er jeg riktignok litt usikker, om jeg lager et "miniskjørt" eller om jeg finner på noe annet finurlig... Liften er jo der :idea: Er vel ikke så mye du kan gjøre bak om du skal ha liften fult funksjonabel... Ellers, arti å følge med deg! :D Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Her er forresten litt inspirasjon til både alkove og skjørt. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Morsomt med et litt annerledes prosjekt her på bilforumet :D Synd du ikke skal beholde Felleskjøpet-looken, det hadde vært litt kult :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 @ 708: Jah, den der var så og si lik det jeg prøver å få til! Bare et litt mere "sammenføyd" design :) (jeg har jo ikke sove-hytte :P ) Men takk, den var fin å hente inspirasjon fra :) @ JChE: Takktakk :) Joa, har som sagt en elbil som er HELT likt lakkert, så er nesten en vurderer lakke løpsbilen for å matche bilen :D Og søke de om spons ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Nå er det juletid, så blir nok en liten stund til neste oppdatering =) Må nok komme meg igjennom julaften iaf, før jeg kanskje gir meg ut på ramma til baderommet. Men her er en liten julehilsen til de som følger tråden! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 @ JChE: Takktakk :) Joa, har som sagt en elbil som er HELT likt lakkert, så er nesten en vurderer lakke løpsbilen for å matche bilen :D Og søke de om spons ;) Gjør det :D Kjør med FK-dress i tillegg,så blir det bra! Og god jul ja! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Men her er en liten julehilsen til de som følger tråden! :D Jeg følger med i smug...:hellothere: God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 God jul ja, regner det er opp tidlig den 25 å begynne med mekking da?! ;) Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Artig prosjekt du har, må følge med på dette :) Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 God jul ja, regner det er opp tidlig den 25 å begynne med mekking da?! ;) Hehe, tenkte jeg skulle prøve å mekke ett opplegg til senga i mårra! Den skal uansett lages hovedsakelig i trevirke(og litt stål, men det kjøpte jeg siste skoledag :) ), så regner med å få begynt på den. Tenkte jeg skulle hengsle madrassen bakerst, slik at jeg kan vippe den opp på høykant, og få ståhøyde i "verkstedet" :) Slenger opp en 3D tegning i løpet av kvelden! EDIT: forøvrig koselig å høre at folk liker prosjektet :) Håper detta blir bra!! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 ...og her er den gitt! :) skal lage den i 2"x2"(ettersom fader'n uanZ skal på byggmax i morgo), også blir det en rammemadrass som ligger øverst. Henglset i front, og holdes oppe av gassdempere når det må jobbes i verkstedet :) For da kan jeg montere tvinge og enkle sliperedskapet på toppen av det lille arbeidsbordet som er der, for å gjøre litt "fysiske" jobber :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Dette blir bra! God jul! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Og da var 10 m2 eikeparkett i hus! :D Satser på at det er nok til å dekke gulvet :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Og da var 10 m2 eikeparkett i hus! :D Satser på at det er nok til å dekke gulvet :) Peis og Flatskjerm så har du offisielt utdanka leiligheten min gitt :hammer Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg