MagnusK89 Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Dette blir jo rått! =D Med tanke på sitteplasser på taket til stevner osv, kansje du skal se litt på skilandslagets nye smørebu i TransportMagasinet 10/2009? De har en rimelig fancy takterasseløsning! =) Når det gjelder innvendig kledning, så kan kansje malerstrie være et alternativ? ( Ihvertfall hvis du platlegger hele kassen innvendig med al av MDF elns. ) Lett å legge er det ihvertfall. Tøft prosjekt til inspirasjon, bare synd sertifikatene mangler! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Jeg synes du skal oppdrive en 70-80 talls racerbiltapet. Må jo kjøre en helhetlig stil. :) Angående slitt pedalgummi så er det faktisk en mangel på PKK. :D 1. BREMSEANLEGG (71/320, Ktf Kap. 19 og 26, Ktk Kap. 16 og 23) 1.1.1 Pedal/-vandring/fotventil Utslitt anti-sklibelegg: 1'er feil Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Da var, ikke mindre enn et helt kjøkken, hentet på Blysta'lia! :D Eldgammalt, og delvis råttent, men enkelte av stammene er brukbare :) Skal ta litt bilder, og vise åssen det ligger ann! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Det så bra ut når vi fikk lina det litt opp! :) Tror det kan funke ganske bra! ;) Så gled dere! :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Da kommer det noen bilder også. Vi prøvemonterte madrassen bak i soverommet også! :) Madrass og kjøkkenet slik det vil se ut forfra Kjøkkenet fra der badet skal stå. Skapdøra til venstre skal representere et 190 høyskap. Alle dører og fronter skal byttes ut i Bjørkefinér. Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Hehe, får jo madrassvarmer der a gitt om dere ikke lager tak over varmtvanns berederen. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Hehe, jau! Vurderer å lage et klesskap over gass vvb også for å få et slags "varmekskap" når man trenger det :) Ellers skulle jeg begynt å legge parketten i dag, men dødssjuk og spydde i natt så holdt senga i dag... i mårra blir det jobb og så rett på flyet til london... Da kommer det ingen flere oppdateringer før 4. januar er jeg redd :( Men jeg skal opp på byggmax før jobb i mårra og handle inn all planken jeg trenger til ramma til badet, så det er i boks! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Gitt opp eller? :p Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Gitt opp?! haha... jeg gir nok aldri opp nei! Saken er at jeg har ikke nærheten av tid til å jobbe med lastebilen i det siste, tok på meg ekstravakter lørdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag denna uka, så først på torsdags æftan får dere se en oppdatering... :p da skal jeg til gjengjeld begynne med gulvet, og sette opp ramma til badet :) Alt av planker til badet er iallefall kjøpt inn, så nå er det bare å finne tid! :D hehe ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Her har du noe å bygge etter :D TeBEXoLzqmg Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Hehe, jau! Så den for et par-tre uker sia på en anna side, og det er en skikkelig tøff lastebil :) Veldig praktisk og med svingskive og hele skiten, kanskje vi får se F1 og WTCC team med slike lastebiler snart? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Da tok jeg meg selv i nakken, og endelig ble det en oppdatering på dere! :D Det her er da altså ingenting ringere enn reisverket til badet. Alt er sånn ca. satt på plass, men må finmåle litt i morgen før jeg skrur det fast. Også skal jeg begynne med å legge gulv i morgen! Fri fra skooooolen :) Merker foresten at det kjempestore skapet bare blir mindre og mindre nå...:cab Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 ...og da er hele reisverket til badet oppe og skrudd fast, la på et ekstra sett med lekter øverst, akkurat som ved gulvet, så jeg fikk fordelt vekta av taket litt mere utover :) Også fant jeg masse parkettunderlag i garasjen, så har begynt med det også! :D Må bare inn og ha en varmepause nå, -20 er kaaaaldt å fikle med skruer og borr! :P Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Her går det unna ja.. ! Når har du planer om å være ferdig? Hvordan skal du gjøre det med vann og slikt da? Legge rør under bilen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Må være ferdig senest april, helst mars, så har jeg april til å komme igjennom papirmølla med å få den godkjent som seks seters bobil :) Første løpet er jo i mai, så ha'kke allverdens tid! :D Vannrøra blir nok strekt unner bilen ja, tipper jeg. Til badet tipper jeg jeg drar vannrøra i veggen, men både vann og avløp fra kjøkkenet må nok gå under :) Her er foresten litt bilder av gulvet, hittils :) KLIN umulig å legge i 20 minus! :scared Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg