Go-carter Skrevet August 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Da er ENDELIG!??!?!?!!! lastebilen ferdig lakka :) skjørtet er montert, men mangler å montere låsene på venstre side. Morgentimene i måra blir da sveise en dårlig sveis på ramma til skjørtet, montere alle låsene på venstre side, rydde og vaske hele bilen, pakke, handle shit, laste opp seven og off til rudskogen :) no more updates her før mandag, vil dere se noe så kom til Rudskogen i helga! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Som dere ser er fargen fremdeles noget gjennomsiktig. Må legge et siste strøk, for å få det helt på plass. Vingen er ikke lakka, for den skal rett av igjen, og opp skal en alkove:) Som forhåpentligvis blir satt opp ila. uka. Mangler også noen plater her og der på skjørtet(foran og bak, f.eks.) og må i tillegg få kjøpt finér til å lage boksene. (også er jeg på utkikk etter tåkelys-fanger foran + tåkelys, til bilen) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Fikk knekt plata som starter skjørtet på skolen i dag. Ble egentlig ganske bra, skal knekke den på andre siden + de til lyktene i morgen tipper jeg :) Også har jeg lagd selve trinnene på trappa til senga bak, mangler kun å kappe opptrinnene så er den ferdig også! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Da er høyre side på G den også :) Lagd avslutning på skjørtet bak også. Mangler kun å få tak i nye baklys, så er det ferdig :) + en hvit plate imellom liftsylinderne. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Kult, blir bra nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Blei godt nå.:thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Thnx :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Fortsetter med alkoven: ...og det var alt stålet jeg hadde liggende :-) Blir å planlegge, tegne, og sette opp liste over alt jeg trenger, så handler jeg inn alt så fort jeg får lønning, og smeller alkoven opp! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Ikke stort å ta bilde av i dag, men jeg har endelig fått årdnet tankmåleren, noe som var en ordentlig møkkajobb. Viste seg at det var en av de første viklingene i spolen på giveren som hadde brudd, derfor viste den kun full tank, eller ingenting. Lodda viklingen, og nå funker den over hele spekteret igjen :) Ellers har jeg kobla og delvis monter webastoen, må kun finne et feilsøkingsskjema på internett for å få liv i den igjen... Skal bort og slappe av nå i helgen, så blir det handling av MASSE! materialer neste uke og ekspress-bygging av alkove :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 når skal den godkjennes og hvor mye koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Tenkte jeg skulle ha den på EU iløpet av denne, eller neste uke da. Får nok ikke skilter før danmarksturen er jeg redd, da jeg ikke har penger til omregistrering(13.000) just nu. Ellers koster det ikke stort, kun 1000,- i EU kontroll hos volvo :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Jau, har planer å få gjort en del denne uka, lønning kommer på onsdag, så rammeverket til alkoven blir handla da, og forhåpentligvis ferdigsveisa innen helgen. I dag blir det bare litt småpuss, få ferdig trappa på soverommet, trappa ved inngangsdøra, nye skiltlys bak, + noe dilldall på kjøkkenet innvendig. Skal måle opp hullet til alkoven i dag også, kanskje jeg kutter det ut også :) MÅ bli ferdig med den før onsdag neste uke! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Trappa på soverommet, så fruen kommer seg opp i senga :thumb Nye skiltlys bak(som matcher, i motsetning til de gamle) + at hengerkontakten er festet. Ellers har jeg vært på metallverkstedet på skolen og mekka feste for 1000-metere, som skal på fronten :) Har to liggende fra russebilen, som jeg tenkte å smekke på fronten.(Ettersom etappen i danmark er lang, flat, og MØRK) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Jepsipepsi, skole & jobb i dag(akkurat som i mårra....) så hakke fått gjordt store greiene, utenom fjernlysfestene så har jeg handla kontakter til H4-lysene som jeg har satt på foran(de gamle hadde matte reflektorer) og en ny pære siden jeg herpa en i forsøket å få normale kabelsko til å passe. Jo! Også har jeg henta rammemadrass til alkova, på hele 160 cm bredde, så nå bør pokker mekanikern(les: rcfrik på forumet) jaggu bli fornøyd :D Handle inn massemasse stål i mårra(forhåpentligvis), og kanskje begynne å sveise litt om jeg rekker mellom skole og jobb. :ahahahhaha: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 HELL YEAH! Jeg er blakk, og alkoven er oppe :) Bare å få tak i litt plater nå, så er alt i boks. Kjøpte platene til sidene i dag, i håp om at jeg rakk det og, men neida. Den gang ei. Jobb i morgen, og lørdag mårra, så får ikke slengt opp hverken alu, isopor(isolasjon), eller madrass før lørdag kveld. The shit. Sideperspektiv, med den ene plata på plass. Skal en plate til foran + feste rammemadrassen. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg