708 Racing Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Da er stereoen i hus, men klør meg fælt i hue på ledningsnettet inn til radioen. Tror jeg skal sette meg i bilen, og heller måle på bilkontakten med et mulitmeter hva som er hva... Hva med å legge opp alt nytt? Trenger jo bare +/- til spilleren, og strøm fra spilleren til høytalere evt. signal og styrestrøm til forsterker. Eller du kan se om du finner en overgang fra kontakten som står i bilen nå, og over til en som passer CD-spilleren. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Da er stereoen i hus, men klør meg fælt i hue på ledningsnettet inn til radioen. Tror jeg skal sette meg i bilen, og heller måle på bilkontakten med et mulitmeter hva som er hva... Og time hos SVV nærmer seg, kl. 8 på torsdag :) Gleder meg! :D Er ikke no stress og legge opp alt nytt da, Nils.. Slik som 708 Racing sier. Koster ikke mange druene, og tar heller ikke spesielt lang tid.. Dessuten skal vi jo ha inn en del flere høyttalere med tiden, og da må vi kjøpe inn kabler anyway! ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Da var den på plass! Først kobla jeg feil av pluss og minus, så da bare slang jeg den inn med fast strøm, hele tia. Skrur uansett av hovedstrømbryteren hver gang jeg parkerer bilen... ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Trur jeg skal bytte ut de -fantastiske- papphøyttalerne foran, og sette inn noen bak også, så de blir en slags surround :) Sub trur jeg vi drøyer, det skal jeg kun ha i bo-delen. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Ja, da er jeg ute fra "løvens hule"... SVV på jessheim kunne fint bekrefte at jeg ikke kunne komme her og kommer her, og tro at jeg fikk nedregistrert en lastebil uten noen tekniske endringer. Neida Og Volvo er ikke spesiellt behjelpelige de heller, ettersom de bare refererer til at de har sagt at det er "risikosport" å nedklasse en luftfjæret bil. Så da lurer jeg på... Er det noen som vet om noen som har fått gjordt dette? Jeg vil være evig takknemmelig for et regnr som jeg kan henvise til, så jeg kan få klasset den ned. Fordi det ikke finnes en relevant teknisk endring som faktisk reduserer totalvekta, så er jeg på utkikk etter hva de andre har fått gjordt - og godkjent. For da bare henviser jeg til det. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Såh! Da er et A4 dokument sendt til Statens Vegvesen region øst, med kopi til vår nye samferdeslsminister :) Har henvist til fire forskjellige biler som er nedklasset, hvorav tre er lik modell/merke/ramme som min. Så nå bør det bli fart på sakene her. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Det skal du ikke være for sikker på. BS karene og direktoratet er født med SURE KROMOSOMER !!!!!!!!!!!!! Men man får håpe for din del. Lykke til ! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Haha, har erfart det før ja... Men for å sitere fyr'n på volvo; har man stjælt før, kan man stjæle igjen... Jeg formulerte brevet på en slik måte, at om de som tidligere er registrert ble registrert på "feil" grunnlag, da skal enten jeg få nedregga, ellers kan de f.... meg ta å avregistrere alle andre(det skjer jo aldri..). Ellers får jeg kose meg med å lufte saken for media - sikkert noen der som har lyst til å hive seg over det, og kritisere den nye regjeringens styremåte.. :redxpoke For de skal faen ikke komme her og tro jeg gir meg!!! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 thats the spririt! :D bare tull at du ikke skal få ned klasset bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Liften må bli til veranda da :D Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Liften må bli til veranda da :D Skal ha "tilskuerplass" på taket, tenkte jeg ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Rått :) Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Ettersom onkel'n min har bytta ut innredninga i varebilen sin, har jeg nå fått donert en del oppbevaringsting, som bl.a. skuffeseksjoner, hyller, og masse mer :) Det skal inn i verkstedet bak, for å holde styr på reservedeler etc. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 HOLD DERE FAST GUTTA!!!(og jenter) Samferdselsdepartementet svarte faen på mailen, og de anså det som en -klage- på vedtaket fattet av SVV på Jesshiem. De opplyste også at SVV MÅ! fortelle meg hva de andre har gjordt for å få godkjent sine biler! BURN SVV JESSHEIM! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Lite som skjer om dagen, har nesten kappa opp alt av aluminium nå. Omtrent ferdig med ramma til alkova også, men har innsett at jeg må sveise det sammen... Prøvde med vinkeljern og popnagler istad med det er nok ønsketenkning at den skal holde to personer + rammemadrass... Får ikke lånt meg sveiseapparat til alu før neste uke, så i mårra skal jeg tegne opp hullene jeg skal lage i skapet, og det i hytta. Men tørr ikke kappe de helt, før jeg har fått nedregistrert lastebilen. Lar den stå "urørt" frem til da. Også skal jeg flytte webastoen ned fra toppen av skapet, til under skapet :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg