Gå til innhold

Nye Eclipse *gleder meg vilt til dette kommer i produksjon

Ranger emnet

speedy

Anbefalte innlegg

Til vedkommede som påstår at slike konsepter ikke har sjanse, ber jeg henvende seg til nærmeste Nissan forhandler og spørre når 350Z var konseptbil.

Det var faktisk ikke lengre tilbake enn to og et halvt år cirka, og tiden går fort...

Den bilen forandret seg svært LITE fra konseptbil til standard modell, og Mitsubishi ønsker kanskje å etablere seg innen sportsbil markedet igjen etter at den nyeste Eclipse modellen har solgt ganske dårlig og Mitsubishi generellt sliter med å finne sin nisje om dagen.

Personlig synes jeg bilen var meget spesiell, og som flere har nevnt, ingenting slår det sexy karosseriet til 95-98 modellen ettersom denne bare oset maskulinitet og kraft (Bakdelen er vel størst i historien?)

Nei, skal jeg velge blant de nyeste lynene fra Japan så blir det utvilsomt enten en Honda S2000 eller Nissan 350Z.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle biler bli så "futuristiske" ?

Kan de ikke bare være som før??

Så bilder fra SEMA show greiene, og det var jo et hav av futursitiske biler der som så ut som de var klare til take-off.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hvorfor skal alle biler bli så "futuristiske" ?

Kan de ikke bare være som før??

Så bilder fra SEMA show greiene, og det var jo et hav av futursitiske biler der som så ut som de var klare til take-off.

Jeg synes de skal begynne å lage 486er igjen. Også burde de gå tilbake til svarthvitt tv! Også disse nymotens mobiltelefonene da. Bare tull! Takke meg til blikkbokser og hyssing!! :rolleyes:

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle likt å hatt de setene i min bil da..hehe..de var litt råe..

men av bilane..ville heller hatt pick-up`n jeg da..hehe

dama likte jo den lille søte da..hehe

sikkert den som blir den nye konebilen.. får vel mindre hester enn hva den er vant med..så at damene ikke ska ødelegge den så fort.. *mobber damer her litt ja..hehe*

*skuler bort på en fornermet dame..* :hello: helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var vel ikke så gal. Kanskje litt "over the top" men er jo en fryd å se på.

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider