AXi0N Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 hehehe.. Bilforumet.net blir til den Date siden:)...:hug: Spraydate.no går konkurs og greier... ¨ Asim blir dømt for hallik virksomhet... :cool: -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Super-Ida haha jeg går på sykepleien på kjeller... kanskje jeg skal sette opp plakater og dele ut flyers...... :D :D :D :D og si :hello: fra dere gutta på forumet... hahaha http://www.dn.no/forsiden/article143953.ece der står det at sykepleier har mistet draget :o fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Mikaelft Fjortis er en tilstand ikke alder :) Ha ha, og det sier volvoråner'n :) Alle kan vel være litt fjortis om de ønsker det ;) Takk hei.. - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 skikkelig kult å være jente på forumet her å starte dagen med 70 pm`er med asl???? skjønner godt de er litt skeptiske jeg. madamen min er bruker her på forumet men tar det litt piano da det ofte kommer "slibrige"pm`er. og til dere som leker mrlowa her inne:jeg vet hvem dere er :D :D :D sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by kas skikkelig kult å være jente på forumet her å starte dagen med 70 pm`er med asl???? skjønner godt de er litt skeptiske jeg. madamen min er bruker her på forumet men tar det litt piano da det ofte kommer "slibrige"pm`er. og til dere som leker mrlowa her inne:jeg vet hvem dere er :D :D :D haha!! hadde jeg vært en av dem hadde jeg søkt pm om nickbytte, endra signatur og avatar fort som faen :D 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 hehe.. bra tråd.. :D Flere jenter på forumet ja.. Synd det er så vanskelig å oppdrive jenter med bil interesse.. Men dem finnes vel der ute.. Får vel ta en runde med audi`n da og se om det er noe napp... ;) Til sommern blir det bilforumet.net`s damer som vasker bilen min på treff. :D edit: SÅ JÆVLA bra avatar asim!!! lol lol lol lol :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. bra tråd.. :D Flere jenter på forumet ja.. Synd det er så vanskelig å oppdrive jenter med bil interesse.. Men dem finnes vel der ute.. Får vel ta en runde med audi`n da og se om det er noe napp... ;) Til sommern blir det bilforumet.net`s damer som vasker bilen min på treff. :D Gjett hva jeg fant meg her om dan! :D :D :D :D eneste ulempen var at diablo er bedre enn s1 :\ kan ikke si meg enig :D 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by bing Gjett hva jeg fant meg her om dan! :D :D :D :D hehe.. ja når du sier det så er jeg akkurat i samme situasjon selv... ;):cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Og kompisen til Jonte sniker seg med..... :D :D :D Dagens latterkule..... Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 HAHAHAHAHAAHHAAH lol lol lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 :D :D :D <-- må si at orginalen var bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Hvor ble det av avataren din Asim?Holdt på og le meg skakk... 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Jeg er en ny jente! Venninnene mine intresserer seg dessverre ikke for biler, så de ville ikke joine her.. :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Super-Ida haha jeg går på sykepleien på kjeller... kanskje jeg skal sette opp plakater og dele ut flyers...... :D :D :D :D og si :hello: fra dere gutta på forumet... hahaha eller starte sykepleierforumet.net:)) masse bilder av babes i korte sykepleieruniformer.... hehe NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Hva skal vi med jenter her inne...? De har store problemer med å forstå at man er villig til å bruke en Haug med penger på bilen. De fatter ikke at de må banke av snøen på skoa før de setter seg i bilen. De skjønner ikke BILEN min er ikke en STOL. De skjønner ikke at de må spyle av bilen helst en gang om dagen når det er salt på veien(litt mye tatt i der da) De skjønner ikke at man kan bruke firma bilen på butikken(den er gratis) Noen man må slite med med dame i huset, så la dem være der. Pleas. Ta heller en tur på SprayDate om trangen skulle bli for stor :rolleyes: S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg