708 Racing Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 (endret) Har startet på en liten ryddeaksjon, og fant da en del ting jeg ikke har bruk for lengere... Noen av dere som har det kanskje? Lager en liten liste, som jeg sikkert kommer til å oppdatere etter hvert. BMW E36 -Orginale el.speil -Grill/front m/nyrer -Grøftelys til E46 M3 fanger (rieger) og tilhørende braketter. Ubrukt. VW -Bakruteviskermotor VW Passat 3B. -Speedometer fra VW 3`er Golf 1,9 tdk NY -Lysbryter Golf III / Vento / Caravelle/Transporter T4 Opel -div lykter til Ascona B (ta kontakt for mer info) Div -Oldschool kupevarmer :thumb -Forsterker -Hjul 4x100 6"x14" tror jeg. ET38. Har desverre bare 3 stk :( -Nyoppusset opplagshenger m/ vinsj. 1500,- -Link til 5 punkt-seler. -Link til bøttestoler. De delene jeg ikke har satt noen pris på ønsker jeg bud på. Delene har tilholdssted i Trondheimsområdet... Endret November 11, 2009 av 708 Racing Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 (endret) BMW Speil BMW Fanger (lister medfølger) BMW Grill Passat Bakruteviskermotor Vifta MTX Forsterker Speedoen Hjul Henger Endret Juni 14, 2009 av 708 Racing Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Ingen som er interessert i rotet mitt? :D Har også noen bøttestoler og 5-punkt seler liggede. Lager vel en egen annonse på det når jeg får tatt et par bilder... Endret August 5, 2009 av 708 Racing Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Pris på forsterkern din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 De delene jeg ikke har satt noen pris på ønsker jeg bud på. Men har ikke tenk til å rane noen :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 200+ frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 200+ frakt? 450,- + frakt? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 tar hengeren 17" båt? Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Virker slik den skal forsterker'n? 500 ink frakt? Kan føre over penger i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Merke på 4 punkts selene? Pris? Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Virker slik den skal forsterker'n?500 ink frakt? Kan føre over penger i kveld. Halla! må bare beklage sent svar. Men i og med at en forsterker veier litt mer enn et vanlig brev, ønsker jeg nok frakten utenom ettersom det ikke er en pris det blir så mye igjen til meg om jeg betaler frakten... Håper du skjønner :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 (endret) tar hengeren 17" båt? Beklager sent svar til deg også, men jeg har laget en lite skisse av hengeren, så du får vurdere selv. Vinsjen er ikke montert, og kan monteres hvor du vil på draget. Endret Juli 14, 2009 av 708 Racing Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Merke på 4 punkts selene? Pris? Skal hente de ned fra "lageret" mitt før helga, så skal du få mere info :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Merke på 4 punkts selene? Pris? Da har jeg hentet selene. Det var 5-punkt seler, og ikke 4 slik jeg først antok. Annonsen finner du her, her og her. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 1. post oppdatert Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg