TurboDiesel Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Heisann! Tenkte å legge ut noen bilder av min nyinnkjøpte Camaro.. Er også på leting etter større motor (sitter bare en lat 350 der nå), så hvis noen veit om motor til en fornuftig pris, så takker jeg for det. ;) Er ikke fullt så høy i ræva til vanlig da, står i litt feil vinkel.. Siter - 01' VW Passat 1.9 TDI Highline 4 Motion. - 99' VW Caddy. - 72' Chevrolet Camaro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Fin bil! Kjøpte du den av en som het Thomas og bor på Jessheim tilfeldigvis? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Vakkert! ;) Eneste som ikke så helt bra ut var eksosrørene.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Roar på http://www.amcarforumet.no har ett par motorer til salu... Tøff bil:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDiesel Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Fin bil! Kjøpte du den av en som het Thomas og bor på Jessheim tilfeldigvis? Nope. Kjøpte den på Greåker jeg.. :) Siter - 01' VW Passat 1.9 TDI Highline 4 Motion. - 99' VW Caddy. - 72' Chevrolet Camaro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDiesel Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Vakkert! ;) Eneste som ikke så helt bra ut var eksosrørene.. Jeg har liksom sett for meg sidepipes med tiden da, er en stor fan av det.. ;) Siter - 01' VW Passat 1.9 TDI Highline 4 Motion. - 99' VW Caddy. - 72' Chevrolet Camaro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDiesel Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Roar på http://www.amcarforumet.no har ett par motorer til salu... Tøff bil:D Takker! Kommer meg ikke inn på den siden jeg, men får prøve igjen senere. :) Siter - 01' VW Passat 1.9 TDI Highline 4 Motion. - 99' VW Caddy. - 72' Chevrolet Camaro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg syntes ikke sidepipes passer på camaro.. Hadde du hatt corvette derimot ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 (endret) Enig med Darty. Vil faktisk dra den så langt som å si at sidepipes er FY på en Camaro. Men fin bil, og fint stuk. Hadde du hatt helsvarte dekksider bak også hadde den vært ennå penere. Endret Juni 11, 2009 av MoFoCo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 At folk synes det er fy er jo grunn god nok til å montere sidepipes. Ikke noe gøy å ha det som andre vil hjele tia :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Joda, mot strømmen og alt det der er vel og bra, men det er ikke alltid god nok grunn at "alle andre ikke gjør det". Men nå er det jo forsåvidt opp til bileier om det blir sidepipes eller ikke. Det viktigste er jo at han er fornøyd med bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 grom bil, gå for sidepipes!! stuket på den er barskt, liker det utrolig godt. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Et alternativ til rene sidepipes er jo eksos ala AAR-Cuda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDiesel Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hyggelig med tilbakemeldinger. :) Hehe, er litt uenighet med sidepipes her ser jeg.. Er vel helst Corvette folk forbinder sidepipes med, men jeg liker det på Camaro også jeg - men bare på den modellen jeg har da. :) Men tiden får vise hva som skjer. Må i hvertfall bli et nytt eksosanlegg med tiden, for det er noen gode hobbymekanikere som har mekka under der. Ellers er bilen helt grei, bra for rust og bra i lakken. Ble lakka opp igjen for 3 år siden da. :) Så nå venter jeg på giro fra Amcar-klubben så jeg får betalt medlemskapet. :D Sparer mye bare på forsikring har jeg hørt... Siter - 01' VW Passat 1.9 TDI Highline 4 Motion. - 99' VW Caddy. - 72' Chevrolet Camaro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg