Polo Classic Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Får vel legge ut litt her og. Kjøpt meg ny Scirocco Her er spec'en Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 hk Rising Blue Årsmodell: 2009 Km.stand 522 Risingblue metallic GT-Pakke med 17" Telefonforberedelse Parkeringssensor bak Cruise control Røykepakke Uten midtarmlene (det er jo sportscoupe, ikke sofa) Media-in plugg Fikk en grei pris og, og slapp å vente så lenge ;) Noen bilder av gliset, Her sammen med selger Lars Petter å Ryen. de med øye for detaljer ser jo selvsagt at vi hadde valgt å bruke sokker, bukse og lommetørkle som matcher bilens farge: rolleyes Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Før senk Etter noen bilder Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Tror jeg har sett denne i oslo ja, NYDELIG bil :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Bor på Sagene, så du har nok det ja Driver å pusser opp noen BBS RS-GT 9,5x20 nå. Hadde ikke råd til å kjøpe nye felger til 11495 pluss mva for stykket :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Pent! Hvordan senking har du der? Og du får på 20" ja? Vurderer dette selv. :p Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Senkesettet er H&R Ultra-Lows/Tiefe Ausfuhrung for Golf 5. Er senket 65/60mm nå. Jan Tore Kopperud og gjengen på Frysja hadde målt to helt nye biler, en Golf 6 og en Scirocco og sistnevnte hadde 35 mm mindre bakkeklaring. Settet skal ilfg papirene senke Golfen 70 eller 80 mm foran, og står nå ca 15 mm lavere enn laveste godkjente på Golf ;) Meget komfortabelt å kjøre med, men mulig jeg bytter til et som er godkjent for Scirocco og lar bruttern ta over dette http://cgi.ebay.de/H-R-GEWINDEFAHRWERK-VW-Scirocco-Typ-13-Tiefe-Version_W0QQitemZ120361281022QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item1c061765fe&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A4%7C39%3A1%7C72%3A1229%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A2%7C294%3A200 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Pent skue ja ! Nydelig farge Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Liker disse bilene, bare synd den har framhjulstrekk. Det hadde vært moro om VW kom med en hissig bakhjulstrekker en gang:) Så ut som det var ganske greit å bytte understell på denne, siden demper og fjær sitter adskilt:) Grattis med ny bil:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qwazi Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Vakker bil du =) Gratulere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 På tide å oppdatere med noen nye bilder Pusset opp et sett BBS RS-GT Flush tuck Photoshoot med hr Næss Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Da er bilen ferdig med "haltingen". Har kjørt rundt med 1x17 og 3x20" pga lekkasje i ene dekket mellom felg og dekk. Fikset det i dag. Digg å kunne se felgkanten i speilet igjen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Fin bil du har! Hvordan blir det å kjøre bilen på vinterføre med så mye senking som du har? Hvilke felg og dekk bruker du på vinter? Grunnen til at jeg spør er at jeg i løpet av høsten skal bytte bil og jeg har hytte på fjellet og ønsker å ha en bil som fint kommer seg frem på litt dårlige veier. K ps. fete bukser.. liker stilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Ikke noe problem med lav bil på vintern. På denne er det høydejusterbart, så jeg kommer vel til å skru opp noen centimeter før vintern. Setter antagelig på 225/45 piggfritt på orginale 17" i vinter. Regner med det blir større bremser med tid og stunder, så da må jeg ha minimum 18 eller 19". Har noen OZ 3-delte felger som jeg ikke får solgt så lett. Tror jeg muligens lakker kanten på de sort, og bruker som vinterhjul. Da blir det 8,5/9,5x18 ET 41 med 235/40. Når det gjelder fremkommelighet på vintern er dette ikke noe problem. Hadde Golf 5 før, den var laver på vintern enn denne kommer til å være. Jeg driver med skihopping, så det blir en del kjøring på veier a la "hytteveier" og dårligere på vintern. Ikke noe problem med gode dekk og ESP. Tok igjen Audi Allroad på vei opp til Kvitfjell for to år siden faktisk, og det snødde skikkelig :D Men så elsker jeg å kjøre på snøføre da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwistoffer Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Nydlig Scirocco! :D digger disse bilene, de ser så sinna ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg