Oekern Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Blir ikke noe rieger jalla her. Se på bilden av riger Sciroccoen en gang til før du sier om det er bra. Se passform ved skjermbuene. Ser helt forferdelig ut, og det på demobilen dems. Da vet du at de fangerene de selger ikke er noe bedre..... Har bestilt ny grill til fangeren foran. Denne skal moddes inn i orginalen. Blir muligens noen diskrete modifiseringer av fangeren bak og, men ikke noe glassfiber drit. Plastsveising FTW Det jeg mente var at om du skulle evnt. ha bodykit så syns jeg ikke rieger sitt sett var så dumt. Titta litt ekstra godt på bildene, men syns det ser greit ut ? Ser på bildene fra streetdesign. Ser kanskje ut som sideskjørtet er litt langt fram på det ene bildet men.. Men nok om dette Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Hvis du sammenligner passform og kvalitet på riger vs VW kommer vel rieger kanskje opp på 75-80 % av VW. Ta en titt til på bildene av Rieger bilene. Spesielt på passformen mellom fanger og forskjermen på førersiden. Hadde vært flau av å presentere ett slikt produkt hadde jeg vært Tony Rieger. Ser du på de andre kittene til Scirocco, er det ingen som har så dårlig passform. Grillen som skal moddes er på plass og Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saloman Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 hei igjen. Lurer litt på om du har hatt noe problemer med subbing, ettersom du har senket å 20" felger?? Har bestilt meg senkesett du la ut link om, fra ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Strøken vogn! Disse er seriøst tøffe! Men du... Den Grå Golfen som står ved siden av på en av de første bildene, hvem er den sin? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 hei igjen.Lurer litt på om du har hatt noe problemer med subbing, ettersom du har senket å 20" felger?? Har bestilt meg senkesett du la ut link om, fra ebay. Subber såvidt litt på fullt ratt utslag foran, bak hører jeg ingenting. Var ingen subbing når den var senket 65 mm Strøken vogn! Disse er seriøst tøffe! Men du... Den Grå Golfen som står ved siden av på en av de første bildene, hvem er den sin? Kjenner du ikke igjen bilen til Glenn G da ;) Den har du sikker sett mer enn en gang i Hurdal, min gamle Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Kjenner du ikke igjen bilen til Glenn G da ;) Den har du sikker sett mer enn en gang i Hurdal, min gamle Var jo en grunn til at jeg spurte da hehe :D Du er bror til Glenn du da :D Hehe fikk mine mistanker når jeg så du hadde lagt ut bilde av den burgunder sedan polo'n. Den var jo lekker helt til den gikk ut i bundlivika... Det var synd.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saloman Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 hei igjen:) Lurer litt på om du fikk problemer med noe, etter at du senket bila de??? som stabstag å sånne ting?? eventuelt link til vor du har kjøpt det?? Kjekt å ha alt klart til sommers. da det blir senking å div andre ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Var jo en grunn til at jeg spurte da hehe :D Du er bror til Glenn du da :D Hehe fikk mine mistanker når jeg så du hadde lagt ut bilde av den burgunder sedan polo'n. Den var jo lekker helt til den gikk ut i bundlivika... Det var synd.... Ja synd den gikk dukken ja. Utrolig morsom å kjøre, selv med knapt 50 hk. Bredt glis hele tiden. Bruttern satt jo i to biler som ble totalvraket den helgen. Først i på kjørt av en gammel mann som ikke så grå biler når det var mørkt (!) og så Classic'en. Skulle sikkert ikke kjørt så fort etter den første ulykken hei igjen:)Lurer litt på om du fikk problemer med noe, etter at du senket bila de??? som stabstag å sånne ting?? eventuelt link til vor du har kjøpt det?? Kjekt å ha alt klart til sommers. da det blir senking å div andre ting:) Subber først med mine felger ved 95-100 mm senking. Ikke noe problemer med drivaksler og stabstag. Gewinde bestiller du her ;) http://rocco3.de/wbb/index.php?page=Thread&postID=22329&highlight=#post22329 Du har sikkert sett bilen hans på nettet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Bilen din er skikkelig bös IRL, ser nesten ut som en baby Porsche.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Glad you like! I dag har bilen vært en tur på Møller. Er byttet noen skruer til bakluken da disse har en tendens til å ruste Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 BBS på denne bilen var bare helt knall! Traff blink! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Takker. Hadde flaks der. Var litt usikker på om bredden og innpresset kom til å kle bilen Var på Møller og fikk skiftet noen skruer på bakluken forrige uke. Sjekket pris på orignalgrillen i fangeren, 742,- før rabatter, så blir vel en sånn i løpet av vinteren så jeg kan modde så det blir ribber der og, i stedet for gitter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Har jo skjedd litt her siden sist Fjorårets Some "dirty winter stance" pics Fått nye calipere som skal på til våren Klar for Østerrike i våres Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Vært en tur på BugRun Lakkert senter i textured golden bronze Endelig fått bremsene Ikke mye plass i de nye Audi S5 Element-5 in 9x19 ET 33 vinterfelgene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Måtte selvsagt ha matchende sko også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg