Integrale Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 driver å planlegger et lite prosjekt nå.. en ting som jeg syns jeg burde ha med er dashbord trekt i semska skinn, slik at det stemmer overens med rattet osv.. noen som har noen erfaringer med å bruke semska skinn i bilen? hehe.. gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Integrale driver å planlegger et lite prosjekt nå.. en ting som jeg syns jeg burde ha med er dashbord trekt i semska skinn, slik at det stemmer overens med rattet osv.. noen som har noen erfaringer med å bruke semska skinn i bilen? hehe.. gøy Jeg har laget masjett til girspaken i semsket skinn. Gikk til lokal pels-maker og fikk kjøpe av han. Trur det er fra svin, da okseskinnet var en del tynnere (hvis det ikke var omvendt). Betalte noe sånn som 90kr/kvadrat-fot eller noe. 190kr for mer enn nok til mansjett. Har i ettertid vurdert å trekke inn hele dash'n i samme stoff siden jeg har litt stygge rift, og det blir sikkert veldig pent. Kan tenke meg det hadde blitt like over 1.000kr i stoff for normal dash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Semska dash er råtøft! Go for it thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg