Chosen Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Golf 2 Delebil Fler folk som har golf2 som er her ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Jeb Golf 2 Delebil Fler folk som har golf2 som er her ;) Etter å ha lest igjen den "øsnke" listen din.. så beskriver du jo en bil som er mer utstyrt enn den du faktisk har da.. rart:rolleyes: Hva med å heller bruke denne til BIL... og den du har til Dele bil da... Eller selge den du har nå og kjøpe en 90 modell med 90 fangere og klare lykter... en dele bil pleier som regel å være i dårligere stand enn den bilen du faktisk har:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Orker ikke pese sånn, kanskje noen har en liggende og da hadde det vært flott og fått kjøpt den :) Blir litt dyrt og bare handle inn del for del, tenkte jeg kunne spare noen lapper her... Men hvis noen har disse delene liggende og vil selge dem billi så sier jeg ikke nei tak til dette heller :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Monovisker kan du enkelt lage selv :) Reis til den lokale hoggern din og røsk ut viskermotoren med ledningen til en Fiat Uno. Den passer perfekt inn, jeg har bare ikke intervalen. Den er lik standard fart på viskern, men er sikkert bare en omkobling. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Hvorfor må delebilen være i lik farge? Skulle ikke du hellakkere bilen når den er "ferdig"? Da ville jeg hvertfall lakkert i en annen farge enn den originale. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Har vurdert og kanskje beholde fargen... Blir veldi mye billigere.. Får se hvordan det blir tilslutt :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg