Gå til innhold

Eu kontroll

Ranger emnet

245tic

Anbefalte innlegg

Skal på eu med bilen i morgen eller mandag.

Har noen feil jeg ikke har fått fikset, men håper det går i mellom :)?

- Knust grøftelysene foran, fikk jeg beskjed om å bare teipe over?.

- Litt slakk i stabstagene foran (er ikke det bare ener feil?)

- Montert justerbart coilovers (tuv) men ikke godkjent det på biltilsynet.

- svetter litt olje (tenkte bare å ta en skikkelig motorvask)

Som dere ser er det jo litt småtteri, men dette skal jeg jo fikse, men bilen må på godkjenning i morgen eller mandag.

Noen som har trua? hehe

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke gjennom med knuste lys å coilovers.. Alt av lys som er montert på bilen SKAL funke og ikke være knust. Hvis ikke, må dem fjernes..

Coiloverene må du få godkjent, ellers blir du sendt rett opp til statens vegvesen for å få det godkjent..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg var litt redd for med coiloversene, men det med grøftelysa går faktisk i mellom fikk jeg akkurat beskjed om... :)

Er nok ikke sikert det er alle som bryr seg om grøftelysa:)Men dem går egentlig under punktet andre lys på EU,og der står det kmust glass på ekstra hjelpelys 1er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man teiper over ekstralys og lignende anses de ofte som fjernet. Broren min ble bedt om å teipe over markeringslysa på camaroen på eukontroll, fordi glassa ikke var e-merka. Skikkelig farlig med markeringslys som ikke er e-merka vet du, folk kan dø av slikt.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man teiper over ekstralys og lignende anses de ofte som fjernet. Broren min ble bedt om å teipe over markeringslysa på camaroen på eukontroll, fordi glassa ikke var e-merka. Skikkelig farlig med markeringslys som ikke er e-merka vet du, folk kan dø av slikt.

Ja er livsfarlig det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider