Gå til innhold

Enkel spiller med mp3 & bluetooth for samboeren

Ranger emnet

moijk

Anbefalte innlegg

Samboeren kjører en helt grei mazda 323f med en ugrei blaupunkt-spiller. Så jeg tenkte skaffe henne en spiller som tok mp3 til bursdagen. Men så ser jeg at en del tilbyr bluetooth nå, og det er jo perfekt da hu nok strekker loven litt mtp mobilbruk.

Så da tittet jeg meg litt rundt, og fant disse to:

Pioneer DEH-600BT - http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-600BT/index.html

Sony MEX-BT2700 - http://www.sony.no/product/ica-bluetooth-car-stereo/mex-bt2700

Noen erfaringer?

Jeg tar gjerne tips mot andre rundt 2000 kr som kan leveres før 16 ;) pioneeren har de på en lokal bilstereobutikk, og sonyen hos clas ohlson av alle plasser.

Pioneeren er penest, men sonyen støtter ipod via adapter.

Så da håper jeg at jeg får noen gode tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony'en støtter ikke iPod via noe adapter, begge har kun en 3,5mm AUX-inngang som man kobler til hva som helst til...

Ta den du tror sambo vil være komfortabel med å bruke. Sony har direkte-knapper for det meste, mens Pioneer kjører menyer og styring med dreiehjul.

Sonyen støtter ipod via XA-120IP -adapteret:

http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=105&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921665804556

under compability.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bad. Må da få gratulere Sony med nok en markedsføringståpelighet, å ikke nevne den fordelaktige Unilink-muligheten i spesifikasjonene er heller labert. Godt de ihvertfall legger ut monteringsanvisning og bruksanvisning på sidene sine, så man kan sjekke hvilke funksjoner spillerne egentlig har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bad. Må da få gratulere Sony med nok en markedsføringståpelighet, å ikke nevne den fordelaktige Unilink-muligheten i spesifikasjonene er heller labert. Godt de ihvertfall legger ut monteringsanvisning og bruksanvisning på sidene sine, så man kan sjekke hvilke funksjoner spillerne egentlig har.

Men har du noen anbefalinger å komme med? Dine personlige motforestillinger mot et selskap bryr meg ikke. det er kjøpsråd jeg er ute etter - så det er de omtalte produkter jeg er ute etter erfaringer rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider