baji91 Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Har tenkt til å installere en adapter til Ipod, slik at jeg kan høre på sanger fra ipoden min i bilen. Men Yarisen min har en komplisert cd spiller, og jeg vet ikke om jeg tør å prøve å koble den fra. Noen som vet dette, elr hvor denne AUX-innganen er, slik at jeg kan koble ipoden min til bilen? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 AUX-inngangen får du ved å koble til et interface, som gjør om CD-skifterinngangen til en AUX-inngang. Finnes et par typer, f.eks. med SD/USB-leser: Den hvite kontakten kobles da inn bakpå originalradioen. Dension har også iPod-adaptere til Yaris. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baji91 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Okei,da må man ikke koble noe fra? Det er å bare putte inn den interfacen i cd-inngangen? Kanskje litt dumme spørsmål, men ny i dette gamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg