Gå til innhold

Henning Solberg bedre enn Petter på sikt

Ranger emnet

speedy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mondeo

Henning mangler kun en ting, gullhåret lillebror har! Der Petter er heldig er Henning uheldig!

helt enig.. husker i rally trøndelag da henning ikke fikk start på celican.. han var forfulgt av uflaks etter at broren starta å kjøre.. he he... petter hadde aldri tull..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

helt enig.. husker i rally trøndelag da henning ikke fikk start på celican.. han var forfulgt av uflaks etter at broren starta å kjøre.. he he... petter hadde aldri tull..:)

Fikk starta han...etter først å ha slengt "den sorte boksen" i fjellveggen og så montert den igjen!:D

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Fikk starta han...etter først å ha slengt "den sorte boksen" i fjellveggen og så montert den igjen!:D

he he.. jeg vet, men var alltid slike problemer..

sto på en ss på hedmark da han greide å kjøre inn i et tre etter målgang.. da var han rimelig oppgitt..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg blir faktisk ikke overasket hvis Henning slår Petter i Sverige, tenk hvor mange flere snørallies Henning har kjørt i de siste åra da! Petter har ett i året (Sverige), men Henning har jo kjørt ganske mange NM runder på snø!

Henning klarer fint å holde seg på veien, men det er alltid et eller annet tull med bilen (f.eks Sverige i fjor)... Nå som han har et team med penger i ryggen, who knows?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sinnsykt til VM-runden i Sverige hvor jeg tror Henning kommer til å markere seg mer enn flere ønsker.

Kommer han igjennom dette knallharde rally uten problemer er han høyt oppe på resultatlista - tror jeg.

Tror også han blir nest beste Peugeot fører etter Grønholm.

Mitt tips:

1. Markus Grønholm Peugeot

2. Markko Martin Ford

3. Sebastien Loeb Citroën

4. Henning Solberg Peugeot

5. Petter Solberg Subaru

8. Kristian Kolberg Huyndai

10. Thomas Schie Toyota

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...