MacBain Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Noen som vet delnr. på "folien" til S-Line bakfangeren? Mangler litt på høyresiden av min (se bilde), møller klarte ikke å finne noe delnr. til dette, noen her inne som vet, eventuelt tips til hvor man kan få kjøpt noe til å erstatte dette med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 evt. få et reklamefirma til å lage ny og legge den på.. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Det er ikke et eget delenummer på denne foilen. Den følger med på S-Line fangeren når du kjøper den. Så du kan enten prøve å oppgi delenummeret på S-Line fangeren eller få et reklame firma til å lage en folie. Delenummeret på S-Line fangeren er: 8E9 807 521 G GRU - Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Får høre om møller klarer å få tak i bare folien, men siden den følger med s-line fangeren så må man vel kjøpe hele komplett :(. Tror jeg heller hører med ett bildekor firma, er jo tross alt ikke store biten jeg trenger :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Sjekk http://www.bildekaler.no, eller http://www.bildekor.no:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Får høre om møller klarer å få tak i bare folien, men siden den følger med s-line fangeren så må man vel kjøpe hele komplett :(. Tror jeg heller hører med ett bildekor firma, er jo tross alt ikke store biten jeg trenger :). Også er jeg nesten sikker på at det vil bli en god del billigere å få et dekorfirma til å lage en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Sjekk http://www.bildekaler.no, eller http://www.bildekor.no:) Får bestille en ekstra stor audi logo fra dem og klippe den til :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hvis du vil kan jeg ta med min ubrukte til et reklame firma å høre om de kan lage en til. pm hvis du er interisert. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Fikk nå bestillt folien hos møller, delnr er 8E9 807 800 og den koster ca 300,- (Takk til SnowKing for tips). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Niema problema. Får bare håpe det er riktig. Hva sa de på Møller da, siden de ikke hadde funnet noe delenr på den? Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Niema problema. Får bare håpe det er riktig. Hva sa de på Møller da, siden de ikke hadde funnet noe delenr på den? De sa det så riktig ut, så da er det bare å krysse fingrene :). Var forøverig veldig lang bestillingstid, ca 12 dager fikk jeg høre :(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg