Gå til innhold

Skal kikke på en Corrado idag og trenger litt tips

Ranger emnet

Ja9_91

Anbefalte innlegg

Får og være litt gnien så er det 4 høytalere orginalt i Corrado.

2 stk i dash + 2 stk i dørpanel + 2 stk i hylla som hattehylla hviler på = 6 stk originale høyttalere. Med fare for å få denne rett tilbake; Skal du rette må du hvertfall sørge for å ha rett selv :thumb

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. stereo kan det være greit med litt feite kabler. Jord skal være tykkest. Sikringen ved batteriet skal tilsvare antall ampere som sikringene på forsterkeren har sammenlagt, har jeg hørt. Så om du har 2x 40A sikringer på forsterker, skal du ha en 80A ved batteriet. Automatsikring anbefales, for da slipper du å skru ut sikringa hver gang du evt. skal koble om/fra anlegget, + at om sikringa ikke tåler påkjenninga, så sprenges den ikke, den bare slåes av:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei:)

Har regnet fælt idag så merket at det ikke var mye som skulle til for å spinne i fart:P

Men speedometeret begynte å kødde seg litt. Kjørte en 5km og da viste den ikke mer en 35 i fart hele veien, så stoppet jeg den. Og etter det viste den mer nyaktig, men gikk sendt opp i fart da jeg ga på.

Har regnet idag og har funket de andre dagene når det ikke regnet.

- Hva tror dere er galt?

- Hvor skaffe delene og pris?

- Lett å bytte og har noen bilde av hvor delen/e jeg må bytte ligger?

Endret av Ja9_91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk i dash + 2 stk i dørpanel + 2 stk i hylla som hattehylla hviler på = 6 stk originale høyttalere. Med fare for å få denne rett tilbake; Skal du rette må du hvertfall sørge for å ha rett selv :thumb

Såklart har du rett. Jeg måtte ettermontere i dørpanelet. Det glømte jeg.

Nå blei jeg enda lavere enn før gitt :P

Endret av Oekern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider