Tomcandersen Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 (endret) Hei alle sammen, da er vel tiden kommet for og lage en liten tråd til skuten min. Jeg kjøpte min første Audi for ca to mnd siden og valget falt på A4 1,8tQ. Da jeg fikk bilen var det litt småplukk med den, så det har blitt gjort en del de siste ukene, og mer skal gjøres. Motor har BSR chip og ny resirkventil, ellers orginal. Understell supersport coilovers. Det jeg har gort etter jeg fikk bilen er: Ny lakk Nytt sportsratt (etter innbrudd) Ny midtarmlene (etter innbrud) Nye bærearmer fremme Ny cd spiller Nye nakkestøtter m/dvd Nye dekk Pluss till smått her og der.. og mer blir det. Håper og få tonet ruter om ikke lenge. [/img] [/img] [/img] [/img] Hva syntes folk..!! Endret Juni 12, 2009 av Tomcandersen Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Noen bilder til.. [/img] [/img] Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 pen bil :D liker fargen :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Flott sak det der! Har du nye baklykter? Så så freshe ut. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 ahh, vakker :D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Flott sak det der!Har du nye baklykter? Så så freshe ut. Nei, ikke vært byttet så lenge jeg har hatt bilen.. Men er enig, de ser ganske nye ut, kunne egentlig tenke meg led lykter, men med samme utseende som jeg har idag.. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Nei, ikke vært byttet så lenge jeg har hatt bilen.. Men er enig, de ser ganske nye ut, kunne egentlig tenke meg led lykter, men med samme utseende som jeg har idag.. får man tak i det??? hvor?? :) eller er det bare ønsketenkning? ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Sålangt bare ønsketenkning... Men om det er noen som vet om noe som ikke jeg vet, så rop ut.. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Pen bil. Hold oss updatet på det du gjør med bilen :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg