Stig73CamaroZ28 Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 (endret) Kassa er egentlig laget spesiellt for Opel Omega B sedan av Bilradiospesialisten. Men den passer nok i flere biltyper. Elementene er av gamle typen JBL GTI 12 1000W. Støvmembranen som står i midten på høyttalerne mangler pga de ble skadet og laget blafrelyder, så de er revet helt bort. Ellers spiller subbene helt fint, men nå har de ikke vært i bruk på en god stund og jeg vet ikke hvilken bil jeg kommer til å sette dem inn i foreløpig. Så da tenkte jeg å sjekke hva jeg kunne få igjen for kassa isteden, så kanskje jeg heller kan kjøpe meg noe annet fint til "nybilen" min.. ;) PM for bud Har forresten også en viftekjølt Harman Kardon TC600 2kanaler forsterker å selge. Men lurer på at ene utgangen har dødd på den.. Men den andre utgangen spiller meget bra! ;) Endret Oktober 10, 2009 av Stig73CamaroZ28 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg