john erik Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hei har byttet til en k-04 15 turbo på min 99mod a6,har ett problen på.Den gammle turboen hadde 2 slanger som gikk inn på wastgateklokke,på den nye er det bare en kobling.Er det noen som hvet hvordan man skal koble den slangen som ikke får komme inn på wastgaten.Ene slangen er koblet til n75 ventil som den sto,den andre slangen gikk fra vakumklokke å over registret til under innsugsmanifoild inn på ventil der.Hvor skal denne slangen helst stå,satt slangen inn med ett T stykke sammen med en annen slange som åsså går inn på innsugsmanifoild? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Sjekk at du ikk har fått feil turbo/WG, ellers så må du koble til den fra innsuget, men den andre er nok til å overstyre turbotrykket etter beskjed fra ECU tipper jeg. Nok noen som har bedre peil på dette enn meg her. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg