Gå til innhold

Dragrace på Oppsal/Bøler?

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

Såg i dag at noen har kjørt litt drag her i nabolaget (litt dårlig å ikke gi beskjed, hehe)

Oppe ved krysset in til Oppsal så står det "DRAG?" og 400 meter lenger ned så står det "MÅL", så er det det samme på vei tilbake.

Så har vi en liten dragstrip borte ved Bøler :)

Noen her som har vært flink med sprayflaska?

//M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Kjenner de som har laga det....er litt sånn; test din bil....skriv din tid;) han som lagde det klarte stripa i smalvollveien på 14blank med 0,7 i trykk, nå kjøres den med 1,4

Så ca 2.5 ganger fartsgrensen rett før en sving, smart :popcorn

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner de som har laga det....er litt sånn; test din bil....skriv din tid;) han som lagde det klarte stripa i smalvollveien på 14blank med 0,7 i trykk, nå kjøres den med 1,4

Jeg må bare spørre.

Kjører "dere" alene eller 2 biler ved siden av hverandre?

Tenker mest på stripa ved Oppsal som har mange spennende sideveier disse 402m...

//M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er nok noe bullshit! for du finner den "stripa" på både Bøler som er en forøvrig 50 sone, du finner i smalvollveien som også er en 60 sone

og jeg så et annet sted også som var i en 50 sone husker bare ikke hvor det var hen!

jeg har liten tru på at noen som helst har kappkjørt der.. værtfall ikke bil eller muligens motorisert kjøretøy!

At han har kjørt på 14 blank...? med hva da? Ved hjelp av nedoverbakke i tilleg om du sikter til smalvollveien?

Dette kom samtidig over en natt. og det tror jeg er noe helt annet enn dragracing å gjøre

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er nok noe bullshit! for du finner den "stripa" på både Bøler som er en forøvrig 50 sone, du finner i smalvollveien som også er en 60 sone

og jeg så et annet sted også som var i en 50 sone husker bare ikke hvor det var hen!

jeg har liten tru på at noen som helst har kappkjørt der.. værtfall ikke bil eller muligens motorisert kjøretøy!

At han har kjørt på 14 blank...? med hva da? Ved hjelp av nedoverbakke i tilleg om du sikter til smalvollveien?

Dette kom samtidig over en natt. og det tror jeg er noe helt annet enn dragracing å gjøre

Hva har fartsgrensa med dette å gjøre egentlig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider