Mikael1977 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Såg i dag at noen har kjørt litt drag her i nabolaget (litt dårlig å ikke gi beskjed, hehe) Oppe ved krysset in til Oppsal så står det "DRAG?" og 400 meter lenger ned så står det "MÅL", så er det det samme på vei tilbake. Så har vi en liten dragstrip borte ved Bøler :) Noen her som har vært flink med sprayflaska? //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Det var ikke 402,33600 meter da... Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steig1 Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Kjenner de som har laga det....er litt sånn; test din bil....skriv din tid;) han som lagde det klarte stripa i smalvollveien på 14blank med 0,7 i trykk, nå kjøres den med 1,4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Kjenner de som har laga det....er litt sånn; test din bil....skriv din tid;) han som lagde det klarte stripa i smalvollveien på 14blank med 0,7 i trykk, nå kjøres den med 1,4 Så ca 2.5 ganger fartsgrensen rett før en sving, smart :popcorn Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Så ca 2.5 ganger fartsgrensen rett før en sving, smart :popcorn Den nede på Alna, Smalvollveien, er rett frem noen hundre meter etter at 402m er passert. Men enig her...burde kanskje tatt det ute på E6 isteden. Sperra veien og få til Alna Cup! ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Det var ikke 402,33600 meter da... Nae, ifølge tripptellern i bilen min så var det 400 :D Men ja, det står 402m på bakken....ikke 400, my bad! ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Kjenner de som har laga det....er litt sånn; test din bil....skriv din tid;) han som lagde det klarte stripa i smalvollveien på 14blank med 0,7 i trykk, nå kjøres den med 1,4 Jeg må bare spørre. Kjører "dere" alene eller 2 biler ved siden av hverandre? Tenker mest på stripa ved Oppsal som har mange spennende sideveier disse 402m... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 det der er nok noe bullshit! for du finner den "stripa" på både Bøler som er en forøvrig 50 sone, du finner i smalvollveien som også er en 60 sone og jeg så et annet sted også som var i en 50 sone husker bare ikke hvor det var hen! jeg har liten tru på at noen som helst har kappkjørt der.. værtfall ikke bil eller muligens motorisert kjøretøy! At han har kjørt på 14 blank...? med hva da? Ved hjelp av nedoverbakke i tilleg om du sikter til smalvollveien? Dette kom samtidig over en natt. og det tror jeg er noe helt annet enn dragracing å gjøre Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Har aldri sett 50 og 60 sone skilt. Kun 30 sone. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 oooooog forskjellen eeeeeeeeeeer?!?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Ordet "sone". Fartsgrense innenfor en sone. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 vel! beklager meg så meget for mitt feilaktige ord valg. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 vel! beklager meg så meget for mitt feilaktige ord valg. Det er ikke bare deg. Dette skjer overalt. I Aftenposten og NRK, steder jeg trodde klarte å fange opp slikt. En liten greie til slutt. Ordvalg i ett ord, takk. :klovn: I'm done! Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 det der er nok noe bullshit! for du finner den "stripa" på både Bøler som er en forøvrig 50 sone, du finner i smalvollveien som også er en 60 sone og jeg så et annet sted også som var i en 50 sone husker bare ikke hvor det var hen! jeg har liten tru på at noen som helst har kappkjørt der.. værtfall ikke bil eller muligens motorisert kjøretøy! At han har kjørt på 14 blank...? med hva da? Ved hjelp av nedoverbakke i tilleg om du sikter til smalvollveien? Dette kom samtidig over en natt. og det tror jeg er noe helt annet enn dragracing å gjøre Hva har fartsgrensa med dette å gjøre egentlig? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Det er ikke lov å kjøre fortere en 50, så 14 sek på 402m kan da ikke være mulig ;) Men jeg er litt enig med drftr... veiene som er nevnt her over er ikke helt sikkre over 70kmh...da sikter jeg til veistanden! Den 3:e er oppe på Ekebergsletta, ved bomringen. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg