alex_89_p Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Er jo dragrace da.. hvem bryr seg om fartsgrensa da? Sikkert det samme opplegg som i Sverige bare der sperrer dem av motorveien og blåser avgårdet.. Btw, sett bilen din nå, Mikael =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Btw, sett bilen din nå, Mikael =) Såpass ja. Du får blinke hvis du møter meg igjen ;) (holder øyene åpne etter en svart Passat...men du er ikke den eneste som kjører med denne komboen, hehe) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 hehe, nei, er ikke akkurat få.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Det er ikke lov å kjøre fortere en 50, så 14 sek på 402m kan da ikke være mulig ;)Men jeg er litt enig med drftr... veiene som er nevnt her over er ikke helt sikkre over 70kmh...da sikter jeg til veistanden! Den 3:e er oppe på Ekebergsletta, ved bomringen. //M ekebergsletta er faen meg den eneste der det faktisk ER mulig å gjennomføre noe slikt! de andre veia er jo så råttne at man er rimelig heldig om man kommer gjennom der levende! Lenge leve bomberally! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steig1 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Er ikke akkurat F&F det er snakk om, men mere å teste sånn ca hva din bil går....ikke noe hardcore streetracing;D Lagd for morroskyld bare, ikke noe seriøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg