Eye Candy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Fikk den gledige overaskelsen av å prøve e-60 og appåtil en 530. Har litt problemer med å like ekstriøret på denne bilen, men blir stadig mer vant til det. Derimot interiøret.......Fy f........hva lekkert. Designet på dørene (førersetene), komfort følelsen, den var bare sinnsykt delikat innvendig. I denne bilen har du faktisk en ryggesensor som er til hjelp og. Før jeg tittet under skjørtet på damen(panseret) var jeg redd for at bmw hadde tatt enda mer av med plastikk deksler i motorommet, noe mange andre bilmerker har gjort. Men heldigvis var det ikke noe spesielt mer enn det er på e-36`en. (sammenligner med enn 328) Litt negativt. Hvor f..... har 6`er lyden blitt av??? Personlig syns jeg e-39 hadde alt for lydempet motor lyd. Men dette var 10 ganger værre. Så for oss som liker den herlige 6`er lyden er det litt nedtur.(men dette er jo en komfort bil). Dette er vel også den første av de moderne bmw`ene som ikke har konsollen rettet mot sjåfør, men mer rett som vanlige biler har. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Heisann! Har selv hatt gleden av å teste denne bilen for en stund siden (BMWCCN Hordaland) og må si at jeg følte meg som en konge bak rattet! Litt for mye elektronisk mikk-makk etter min smak dog... Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Jeg snakket med en selger fra Stenshagen i Oslo i sommer, og fikk han til å fortelle meg masse om E60. Den har blitt noen kg lettere, og støynivået er enda mer senket. BMW er jo kjent for sine utrolig stillegående biler (iaf de nye). Vi har en E39 2002mod her i heimen, og den bråker ikke spesielt mye kan man si.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Nye %-serien er vel større både i bredde, lengde og høyde, og samtidig bedre isolert. Bra gjort at man samtidig har fått ned vekten. Biler flest idag bare øker og øker i vekt. Også er det jo noen juveler til motorer disse bilene tilbys med da! :) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Bmw har jo vært ramme på bruken av aliminium på denne bilen så det er vel hovedgrunnen til vekten. Må si at den dro bra 530`en. Fikk riktig nok ikke prøvd den i mer enn 60 km\t. Som nevnt tidliger.......du føler deg virklig som en konge bak rattet. Skal prøve kjøre nye v50 til volvo i dag.....blir morsomt å se om den i det hele tatt kan nærme seg bmw`en. (selv om dette er en helt annen type bil) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Prøvekjørte 530 i ca. en halv time, testa aks, bremser og veiegenskaper. Også slo jeg av elektronikken og sladdet ut av rundkjøringer :D :D Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 E60 er nok en ny vinner i denne klassen ;) Men synd den sekser lyden ikke er så bra som i tidligere modeller (altså, mer støydempet) Men diesel utgaven av 530 skal visst være rå den og! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 nå får Chris Bangle fyken ser det ut som:) Håper BMW kommer mer på banen igjen med biler som e34,e32,e39,e36,e38 osv.. Men nye 5ern er rå.. Men dagens 7er er ikke akkurat velllykket.. Kommer ny 7er allerede nå snart.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBadWolf Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by BMW-323 nå får Chris Bangle fyken ser det ut som:) Håper BMW kommer mer på banen igjen med biler som e34,e32,e39,e36,e38 osv.. Men nye 5ern er rå.. Men dagens 7er er ikke akkurat velllykket.. Kommer ny 7er allerede nå snart.. Det kommer ikke NY 7-serie, men det er snakk om en face-lift. 7-serien varer nok i 7 år som vanlig, ordnung must sein! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 faceliften har jo vært! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBadWolf Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by BMW-323 faceliften har jo vært! Nope! Hvis du mener det har kommet en face-lift, vil jeg mer enn gjerne se bilder. Det eksisterer noen spion-bilder på internett av faceliften, men de varierer veldig, så hva det ender opp med i utseende er usikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg mins den fikk en facelift med engang når den kom! Altså etter par mnd.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 530d er jo sinnsyk da.. Så en i "Motor".. Chips så får du nærmere 300hk. (293) Det er sterkt av en dieselmotor det! Ville heller hatt dieselutgaven enn bensin på den nye 5`ern. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 diesel rokker.. Nye 525d er raskere enn nye bensin 525 :) Facelift: Jeg mins de "delte" opp baklysene. Før så hang den lange stripa med baklys sammens med resten av baklyset. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBadWolf Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by BMW-323 diesel rokker.. Nye 525d er raskere enn nye bensin 525 :) Facelift: Jeg mins de "delte" opp baklysene. Før så hang den lange stripa med baklys sammens med resten av baklyset. Hmmm, kan ikke huske å ha hørt noe om det men. Skal sjekke det opp med Salgsjefen på autozentrum neste gang jeg snakker med ham. Men det er veldig rart hvis jeg ikke har hørt noe om det. Dessuten er det meget uvanlig hvis de endrer noe så kort tid etter lansering (det tar tid å lage nye deler til en bilmodell samt å få disse godkjent), dessuten hadde de jo nye Z4, X3, 5-serien og 6-serien å bli ferdige med nedi München, så de hadde nok å henge fingra i, i den perioden. Men 7'ern var og er en spesiell bil, så det er ikke umulig. Men den automat kassa og det understellet den bilen har er helt utrolig!!!! Føltes som om man kjørte en 3-serie med manuell kasse (i positiv forstand). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg