Gå til innhold

Golf II g60

Ranger emnet

Nicola

Anbefalte innlegg

Jaha, som ny på bil forumet og økende VW entusiast synes jeg det er på sin plass og poste noe bilder av min kjære bil. det er en 91 modell golf 2 1.8l 16v GTI G60 gått 76k.

Jeg lager denne tråden for og få litt hjelp og tips om hva som burde gjøres og ikke gjøres for og få en gjennomført fin bil m noe original preg.

eneste jeg så langt har gjort er og kjøpe inn ny antenne pisk noen emblemer og nye blink lys foran (sota). og vaska og polert seff. tenker på noen nye felger, noen ider om hva som ser bra ut uten og ødelegge noe av original preget fullstendig? og fresten, noen som vet åssen jeg kan få tak i nye dør lister?? disse er vis ute av produksjon hos vw :(

Andre tips taes imot m hjertelig takk! =)

bider: n1469161601_527555_5832.jpg

flere kommer.

på forhånd takk. :)

99 Saab9-3Turbo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen 2'er du har fått deg:) Bare å kline til med bilder. Innvendig og utvendig:) Hva er planene fremover annet enn ny felger?

Jo takk meget fornøyd selv :) evn planer må vel være lit senking (høyde justerbart) G-lader overhaling, let soting av vinduer og kanskje nye bak lykter, ellers er jeg meget åpen for forslag og tips, :)

99 Saab9-3Turbo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Der ja. den på de to øverste bildene er noe vi snakker om :D

Jo tusen takk, tror og håper det skal bli en bra/fin bil eter vært!!

hoho litt morsomt apropo kjøping, har vært flere fra vag miljøet opp om huset til fattarn i beregn (der bilen står nå) og ville kjøpe :p

men m anke på alt vi har gjort for og få den hit er den ikke til salgs git ^^ :D

99 Saab9-3Turbo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider