Sætran-Racer Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hallo :) Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt en slik grill som er laget ferdig slik at det bare er å sette i grøftlysa? Har grøftlysa, slike linselys. Håper noen kan hjelpe meg med dette :) Takker for svar ;) Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Ble dårlig med bilde her da :P men håper dere skjønte hva jeg mente :) Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindsoma Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 ebay har løsninga:D søk på fogg lights så finne du hva du er på jakkt etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Fins det ikke noen norske forhandlere da? Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Slike du tenker på? http://www.Veng.no , gå på Online katalog og velg Passelat 97-, koster 143,- pr.stk Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Takker :) Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqasy Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 har du bryter til tåkelysene.. hvis ja.. hvor fikk du den fra, pris og er det vanskelig å montere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Har ikke bryter nei, er montert inn en vanlig bryter til det av forrige eier... men skal være mulig å finne slike brytere på ebay ;) Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 det er en på finn.no som selger helt sett;) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17407235 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg